Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg hypp på chubby chick?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var vanskelig for deg å prøve å pakke inn ditt egentlige motiv bak resonnementet ditt, ja.

Ditt syn ovenfor damer og jenter generelt er jo litt trist å se på. Når du da i tillegg innrømmer at du digger ditt eget syn i speilet, så må en jo få visse tanker rundt din legning. Er du egentlig homofil?

 

Når du da i tillegg tenker som ei jente og lager konspirasjonsteorier i hytt og pine, så støtter det jo bare mine misstanker enda mer. Ikke noe galt med å tenne på kjepp altså, men det er kanskje på tide at du kryper ut av skapet? Så kan vi andre som liker den kvinnelige former uten å tenke så mye på BMI nyte det uten at skaphomser skal fly rundt og lage et dårlig rykte for oss normale.

 

How do you like those apples? hehe.

Endret av oophus_3do
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ditt syn ovenfor damer og jenter generelt er jo litt trist å se på. Når du da i tillegg innrømmer at du digger ditt eget syn i speilet, så må en jo få visse tanker rundt din legning. Er du egentlig homofil?

 

Når du da i tillegg tenker som ei jente og lager konspirasjonsteorier i hytt og pine, så støtter det jo bare mine misstanker enda mer. Ikke noe galt med å tenne på kjepp altså, men det er kanskje på tide at du kryper ut av skapet? Så kan vi andre som liker den kvinnelige former uten å tenke så mye på BMI nyte det uten at skaphomser skal fly rundt og lage et dårlig rykte for oss normale.

 

How do you like those apples? hehe.

 

Mulig jeg har mistolket deg her, men det virker som det du sier her er helt på trynet. Du tar jo homofili ut av løse luften. Karen liker jo damer, og vanligvis tiltrekkes han av damer med en hvis form og vekt (and so on). Kan ikke se noe galt i å ikke tenne på jenter som har noen kilo ekstra. Det han lurer på er jo hva som kunne vært spesielt med denne jenta. Siden hun ikke vanligvis er det han tenner på. Ingenting som tilsier at han er homofil på noen måte... Anonym poster: 15bbbd7fccfe8cd6201398a320a3c953

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mulig jeg har mistolket deg her, men det virker som det du sier her er helt på trynet. Du tar jo homofili ut av løse luften. Karen liker jo damer, og vanligvis tiltrekkes han av damer med en hvis form og vekt (and so on). Kan ikke se noe galt i å ikke tenne på jenter som har noen kilo ekstra. Det han lurer på er jo hva som kunne vært spesielt med denne jenta. Siden hun ikke vanligvis er det han tenner på. Ingenting som tilsier at han er homofil på noen måte... Anonym poster: 15bbbd7fccfe8cd6201398a320a3c953

Feiging som må bruke anonym bruker for å si hva du mener :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kalkunens kvinnesyn er total patetisk. Det vet vi fra før av. Han har mer til felles med en forvirret innvandrer fra midtøsten, ispedd en sterk dose plastisk kirurg fra L.A. Fyren lider av vrangforestillinger og tror det gjør han "kul". Faktum er at han er et lite barn på innsiden som lider av så dårlig selvbilde at han har måttet skape seg selv på nytt i mer muskuløs og macho versjon: En versjon der damer er forbruksvare og sex på to ben. Der dating og hans manglende suksess i langvarige forhold slik faktiske suksessrike menn skaper i samhandling med en likeverdig partner, har skapt en irritasjon og sinne i han mot det generelle "kjøttmarkedet". Han er så desillusjonert at han tror BH-størrelse, fettprosent og midjemål sier noe som helst. Utdanning, arv, manerer, klasse, sosial status, økonomisk kapasitet og ressurser som tall i det totale regnestykket har han rett og slett ikke skjønt. Antakeligvis fordi han selv har totalt manglende kapital på samtlige nevnte områder. Det er selvsagt også hovedgrunnen til at han tror han må ha muskler for å være alfa.

 

Jeg ser ned på slike sosiale tapere av så mange, mange grunner. Det mest latterlige er at de ikke skjønner det selv mens vi med reell suksess bare glir forbi. Alt fjaset om kropp, sex, kjøttmarked og 1-10 verdi forsvinner som dugg for solen mens vi andre høster fruktene av langvarige investeringer i human resources. Patetisk.

 

Det er selvfølgelig ikke du som lider av lav selvtillit og mindreverdskomplekser når du gidder å entre tråden for andre gang, denne gangen med enda høyere innsats for å sverte meg, med en mass usakligheter og synsinger. Du må gjerne bygge deg opp status å anerkjennelse gjennom kapital for å glede kvinners hypergamiske tendenser, men jeg foretrekker å beholde mine egne penger å ha annet å slå i bordet med, og vi har for lengst forstått at muskler og sexappeal ikke korrelerer med deg og guttevenninnene dine sin moteriktige og pengesløsende livsstil som er viet til å glede fjonge frøkener fra bærum, men spar heller personangrepene dine når du finner dama di i fanget til en av mitt kaliber som gjerne tar i mot sløset hennes med ditt kredittkort, fordi hun er furt og lei av å bli oversett fordi du må jobbe for å ha inntjening nok til å sikre forbruket hennes.

 

Jeg har mye sjarm å spille på og er en dannet og sofistikert type når det trengs, men jeg klarer å anvende det riktig å få høyest mulig avkastning, mens du og folk av ditt slag alltid vil gjøre overkill å selge fra dere masse lykke ved å forsøke å opprettholde en image som bare kjeder jentene i lengden uansett. Det er nok jeg som høster fruktene, mens du tydlig samler på nedfallsfrukt mtp denne latterlige overdrevne trangen til å overgå meg når jeg kun er ute etter å drøfte en problemstilling som kanskje fok med dine holdninger har mer erfaringer med enn meg. Nok om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg har mistolket deg her, men det virker som det du sier her er helt på trynet. Du tar jo homofili ut av løse luften. Karen liker jo damer, og vanligvis tiltrekkes han av damer med en hvis form og vekt (and so on). Kan ikke se noe galt i å ikke tenne på jenter som har noen kilo ekstra. Det han lurer på er jo hva som kunne vært spesielt med denne jenta. Siden hun ikke vanligvis er det han tenner på. Ingenting som tilsier at han er homofil på noen måte... Anonym poster: 15bbbd7fccfe8cd6201398a320a3c953

Det handler ikke kun om denne tråden desverre. Man må lese et par andre poster og tråder som kommer av mr.kjøtthue i tillegg for å kunne lage et komplett bilde. Da syns jeg skaphomo passer flott til TS med måten han ser på jenter og damer på generelt samt sin elsk over muskler og sin mannlige kropp som han har arnoldpresset frem.

 

Jenter er noe piss, mens han gjør alt for at kameratene hans skal iike han. Mest sannsynligvis har han en kamerat han fantaserer om mens han tar damene bakfra og ser seg selv i speilet.

Jeg kan ta feil, men det er min "hypotese".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, faktisk er det mer stuerent å feie over jenter som har litt ekstra biff og. i noen tilfellerer, ekstra flabb på kroppen, og de prøver alltid å få oss som foretrekker de slanke kvinnene til å få dårlig samvittighet. Antageligvis fordi vi minner dem om de jentene de egentlig vil ha, men ikke klarer å få, og naturlig seleksjon i praksis. De fleste menn som ikke forguder og tenner på den gjennomsnittlige kvinnen vil heller ikke få reproduset seg med henne, noe som betyr at mange er etterkommere av disse mennene som måtte kompromissere sin naturlige dragning mot hunkjønnet å ta til takke med den gjennomsnittlige musa.

 

Tipper du har misforstått Darwins lære jeg. Det mest suksessrike i naturen er å få formert seg så mye som overhode mulig. Så vil folk med 2 hoder og andre skavanker som ikke fungerer bare dø ut.

 

Pass på så de andre mannfolka ikke stikker av med de syltynne også, rett foran nesa på deg. Det er mannfolka som er taperne som regel på kjøttmarkedet. Kvinnfolk kan legge seg å skreve så har de fått kjøtt den natta. Mannfolka må kjempe om kvinnenes gunst :)

Lenke til kommentar

Tipper du har misforstått Darwins lære jeg. Det mest suksessrike i naturen er å få formert seg så mye som overhode mulig. Så vil folk med 2 hoder og andre skavanker som ikke fungerer bare dø ut.

 

Pass på så de andre mannfolka ikke stikker av med de syltynne også, rett foran nesa på deg. Det er mannfolka som er taperne som regel på kjøttmarkedet. Kvinnfolk kan legge seg å skreve så har de fått kjøtt den natta. Mannfolka må kjempe om kvinnenes gunst :)

 

Nettopp, så hva er det du ikke forstår egentlig? Som jeg sa, så var det menn som forgudet den gjennomsnittlige tøtta og fant henne attraktiv nok til at han gadd å investere innsats for å få henne, som fikk reprodusert seg. Derfor er menn stort sett så kravløse, fordi mange av dere er etterkommere av slike stakkarer.

Lenke til kommentar

Derfor er menn stort sett så kravløse, fordi mange av dere er etterkommere av slike stakkarer.

Jeg vet iikke hvem som kommer best ut av "oss" og din far hvis vi skal sammenligne etterkom jeg.

 

Men utifra det du lirer av deg her inne så hinter jeg endel insest innad i din familie. Stemmer det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå får du stå for analysen selv om det der incest-greiene oophus_3do.

 

Om innavl, så kan det slå begge veier. Dersom det er bare gener som er positivt for formeringen på partene så kan man forsterke disse gode genene. Det kan ofte slå dårlig ut om man forsterker dårlige gener.

 

Innavl gir en form for større sannsynlighet for at noe bevares på godt og på vondt. Derfor er det også et stort sjansespill.

 

I avl driver de både med innavl, og kryssing av forskjellige raser. Kryssing av forskjellige raser gir gjerne mer fruktbart avkom, bedre egglegging, mer melk eller noe sånt som bøndene f.eks. er spesiellt opptatt av.

 

Men i jordbruket har de råd til å kakke hode av de dårlige individene. Mennesker finner slikt forkastelig på sin egen art, med visse unntak som ikke har fått lov å fortsette i moderne tid og som også har vist seg å ha vært fundert på dårlig dømmekraft om ting som avvik, som likevel viser seg å komme tilbake. Alt i alt vil selektiv avl kunne ha en del positive sider også.

 

Ulempen er at naturen ikke får råde slik at man gjerne får mer av en variant, slik at om denne får en sykdom så bukker f.eks. veldig mange under.

Lenke til kommentar

til trådstarter:

 

Om du får dame igjen..

Så syntes jeg denne lille kunne være fin å huske på. Passer kanskje ekstra godt på damene dine?:

 

If a woman is upset, hold her and tell her how beautiful she is.

If she starts to growl, retreat to a safe distance and throw chocolate at her.

Endret av G
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hun var høylytt og ufordragelig skriver du?

 

Hmmm. Liten nøtt.

 

Men jeg lander på at du så noen av dine egne egenskaper i henne, og siden "like barn leker best"..

 

Tro meg, jeg er ter meg dannet og sofistikert så lenge andre ikke fremprovoserer noe annet i meg. Det er ingen tvil om at jeg som skjorteløs og med et strengt blikk kan få folk rundt meg til å knele, men det er sjeldent jeg utviser dominans over andre så lenge de ikke utøver en adferd som gjør at jeg må ta kontroll over situasjonen, noe som selfølgelig hender i blant, spesielt når jeg møter på slike smartasser som svarer meg her på forumet, som glemmer å legge fra seg de sarkastiske tendensene ved tastaturet. Mao har jeg veldig lite tilfelles med rølpete og utagerende mennesker, annet enn at jeg ofte omvender dem til det bedre, hvertfall for en kveld.

 

Uansett antar jeg at det stort sett kun er èn type kvinne som våger å forfølge tiltrekningen av min naturlige autoritet,og sammen med mitt litt for spesiliserte tiltrekningsmønster til en viss type jente, kan det være mangel på variasjon som har gjort at jeg lot meg tiltrekke av dette a-typiske vesenet, så jeg skal få tatt meg en tur ut i kveld å se om jeg finner noen som frister meg nok til å komme back on track igjen.

Lenke til kommentar

 

 

Tro meg, jeg er ter meg dannet og sofistikert så lenge andre ikke fremprovoserer noe annet i meg. Det er ingen tvil om at jeg som skjorteløs og med et strengt blikk kan få folk rundt meg til å knele, men det er sjeldent jeg utviser dominans over andre så lenge de ikke utøver en adferd som gjør at jeg må ta kontroll over situasjonen, noe som selfølgelig hender i blant, spesielt når jeg møter på slike smartasser som svarer meg her på forumet, som glemmer å legge fra seg de sarkastiske tendensene ved tastaturet. Mao har jeg veldig lite tilfelles med rølpete og utagerende mennesker, annet enn at jeg ofte omvender dem til det bedre, hvertfall for en kveld.

 

Uansett antar jeg at det stort sett kun er èn type kvinne som våger å forfølge tiltrekningen av min naturlige autoritet,og sammen med mitt litt for spesiliserte tiltrekningsmønster til en viss type jente, kan det være mangel på variasjon som har gjort at jeg lot meg tiltrekke av dette a-typiske vesenet, så jeg skal få tatt meg en tur ut i kveld å se om jeg finner noen som frister meg nok til å komme back on track igjen.

 

Tja, du fremstiller deg selv ganske ufordragelig her ihvertfall. Dominerende virker du ihvertfall ikke :-)

 

Hvorfor begynner du å snakke om å ta av deg skjorta?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...