Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg hypp på chubby chick?


Anbefalte innlegg

Hvor chubby snakker vi om nå? (spørsmålet er av ren nysgjerrighet i grunn)

 

Personlig så har jeg litt tro på at du er en kroppsfiksert type. Og at driftene overstyrte den kontrollerende delen av deg. Altså den delen som er preget av guttegjengen rundt deg som hele tiden har printet inn i deg ting som "åh, småfeit, lubben.."

 

Jeg tror følelser har lite med saken å gjøre. Er det virkelig krise at du fant en chubby dame interessant?

 

Selvfølgelig er det litt krise. Jeg orker ikke holde et foredrag om alle de potensielt problematiske personkarakteristikkene som korrelerer med overvekt blant kvinner, men vissheten om dem gjør det ganske uaktuelt å tiltrekkes av en kvinne i en sånn forfatning.

 

At jeg er kroppsfiksert kommer fra meg selv, og ikke ytre påvirkninger. Hun veide sikkert 60-65 kg og var rundt 165 cm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JÆVLA CRYBABY, det der er litt ekstra cushin for le pushin, går du virkelig inn i en personlig krise pga. noe sånt er du ei fitte, uansett om du arnoldpresser 15kg eller ei.

 

Slutt og vær billig din tøs som tydlig ikke har noen standarer overhodet.Sånne som deg presser markedsverdien til ei gjennomsnittlig dvask tøtte opp så til de grader og du skal være takknemlig som faen for at jeg gjorde meg uoppnåelig for henne. Det sto tre desperate tullinger utenfor en shady pub og plystra på henne og andre oppstasja mediokerkvinner, og det er sånne du skal henge ut, da det er de som gjør at du har sånne deppehistorier å dele som du alt har gjort i denne tråden, så spar meg for fientlighet bare fordi du ikke er like kald i hodet som meg og ikke forstår deg på handel på kjøttmarkedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ut av mine erfaringer er 9/10+ berter så usikre på seg selv og kroppene sine at de bare ligger der, stille, uten å en gang skræve ordentlig, HVIS FAEN tar jeg heller ei skikkelig freak med 5-6kg da.

 

"Og handel på kjøttmarkedet" hva faen for beta-PUA-språk er det?? jeg går ut og koser meg med noen øl snakker drit med kompiser og finner jeg ei som jeg er på samme bølgelengde med sosialt lager jeg dessert av hun senere.

 

Sånn som det skal gjøres.

 

Så å fingre en kjøttbolle i 40 sek i frykt for å bli stemplet som "luremus", som om de du omgås har en IQ på under 80, er din definisjon av dessert?

 

Jeg koser meg med eget speilbildet, legger opp taktikken over en øl og finner meg noe annet visuelt stimulerende. Det er mer effektivt, billigere og tydligvis langt høyere avkastning,

 

Var hun pen i ansiktet? Og hadde du avfeid henne like fort om hun var kledd i sexy klær, sko og annet tilbehør?

 

Hun hadde et bredt og pent smil, og et ganske pent ansikt. Hun var kledd i sexy klær, så hun var nok på sitt ypperste.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia? Kan sånne arnoldtreningsfolk bare pule syltynne supermodeller uten å bli sett ned på i miljøet? Det er i så fall forferdelig trist. Det må kunne være lov å variere litt. Noen kg ekstra betyr ikke at sexen blir noe dårligere. Kanskje den til og med blir bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia? Kan sånne arnoldtreningsfolk bare pule syltynne supermodeller uten å bli sett ned på i miljøet? Det er i så fall forferdelig trist. Det må kunne være lov å variere litt. Noen kg ekstra betyr ikke at sexen blir noe dårligere. Kanskje den til og med blir bedre?

Har flere kompiser som har samme synspunkt på jenter som ts men ingen av de er noe spesielt beefe, selv om de sprader rundt på gym1 i stringer singleter og flekser i speilene mellom settene sine.

Lenke til kommentar

Du må ha et sinnsykt dårlig sexliv hvis du veier sex opp mot BMI og kun det. De sykeste jeg har vært borti har ikke nødvendigvis vært jenter i anoreksia kategorien.

Tror han heller er typen til å jukke i doggy forran ett speil i 40 minutter uten å ta øynene vekk fra seg selv. :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia? Kan sånne arnoldtreningsfolk bare pule syltynne supermodeller uten å bli sett ned på i miljøet? Det er i så fall forferdelig trist. Det må kunne være lov å variere litt. Noen kg ekstra betyr ikke at sexen blir noe dårligere. Kanskje den til og med blir bedre?

 

Nja, faktisk er det mer stuerent å feie over jenter som har litt ekstra biff og. i noen tilfellerer, ekstra flabb på kroppen, og de prøver alltid å få oss som foretrekker de slanke kvinnene til å få dårlig samvittighet. Antageligvis fordi vi minner dem om de jentene de egentlig vil ha, men ikke klarer å få, og naturlig seleksjon i praksis. De fleste menn som ikke forguder og tenner på den gjennomsnittlige kvinnen vil heller ikke få reproduset seg med henne, noe som betyr at mange er etterkommere av disse mennene som måtte kompromissere sin naturlige dragning mot hunkjønnet å ta til takke med den gjennomsnittlige musa.

Lenke til kommentar

Du må ha et sinnsykt dårlig sexliv hvis du veier sex opp mot BMI og kun det. De sykeste jeg har vært borti har ikke nødvendigvis vært jenter i anoreksia kategorien.

 

Ærlig talt. å forvente at en jenter på 165 veier mellom 52-55 kg og har trent litt styrke er ikke det samme som å foretrekke anorektiske kropper.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må isåfall definere den "gjennomsnittlige musa".

 

Ærlig talt. å forvente at en jenter på 165 veier mellom 52-55 kg og har trent litt styrke er ikke å foretrekke anorektiske kropper.

Du må lese det jeg skrev en gang til og samtidig prøve å få med deg poenget.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

 

Du må lese det jeg skrev en gang til og samtidig prøve å få med deg poenget.

 

Poenget ditt er vel at jeg ikke skalvåge å gjøre forskjell å jenter ut i fra fysikk, og heller stille meg lenger bak i køen å bruke tid på å bli kjent med mindre attraktive kvinner for å gjøre fellesskapet en tjeneste. Noe jeg selvfølgelig ikke har tenkt til å gå med på siden det bare går utover meg selv.

Lenke til kommentar

Poenget ditt er vel at jeg ikke skalvåge å gjøre forskjell å jenter ut i fra fysikk, og heller stille meg lenger bak i køen å bruke tid på å bli kjent med mindre attraktive kvinner for å gjøre fellesskapet en tjeneste. Noe jeg selvfølgelig ikke har tenkt til å gå med på siden det bare går utover meg selv.

Nope, prøv igjen. Var vanskelig for deg dette her skjønner jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...