Jan Erik Engan Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Steindammen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Virkelig god skildring av nordiske sommer på lavlandet. Ville bare justert bitte litt; ved noen grader mer forgrunn i disfavør av himmelen, rent kompositorisk. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Virkelig god skildring av nordiske sommer på lavlandet.Ville bare justert bitte litt; ved noen grader mer forgrunn i disfavør av himmelen, rent kompositorisk. Takker for tips ;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nydelig naturbilde, men må si meg enig med komp. som Løkken foreslår Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Fredelig og fint stemningsbilde i norsk vakker natur..liker det! hilsen Tove Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Flott bilde, hvor kontrasten mellom fargene på fruens klær og skotøy, og naturens egne farger er påfallende Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Nydelig naturbilde, men må si meg enig med komp. som Løkken foreslår Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Fredelig og fint stemningsbilde i norsk vakker natur..liker det!hilsen Tove Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Flott bilde, hvor kontrasten mellom fargene på fruens klær og skotøy, og naturens egne farger er påfallende Takker...og det rare er att her måtte jeg faktisk dempe fargen på trøya til frua.Kamera er innstilt på nøytral,men fargene ble sterke...virker som kameraet ble slik etter firmware oppdateringen??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg