Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. En kompis av meg låste mobilen min så jeg måtte koble den til iTunse og gjenopprette den, når jeg trykka at den skulle sikkerhets kopiere seg så kom det opp at jeg måtte trykke inn koden men det gikk jo ikke så jeg trykka prøv igjen. Da gikk bare meldinga bort og den tilbake stilte den seg 2 mnd.. Spurte en annen kompis av meg om jeg kunne få bildene tilbake og han sa om jeg hadde på iCloud noe jeg hadde så prøvde jeg å få det tilbake med å gjenopprette den etter iCloud, men det gikk heller ikke ann å få bildene tilbake.. Sto den var sikkerhets kopiert sist den 1. Juli... noen som vet hva som er galt? får jeg bildene tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. En kompis av meg låste mobilen min så jeg måtte koble den til iTunse og gjenopprette den, når jeg trykka at den skulle sikkerhets kopiere seg så kom det opp at jeg måtte trykke inn koden men det gikk jo ikke så jeg trykka prøv igjen. Da gikk bare meldinga bort og den tilbake stilte den seg 2 mnd.. Spurte en annen kompis av meg om jeg kunne få bildene tilbake og han sa om jeg hadde på iCloud noe jeg hadde så prøvde jeg å få det tilbake med å gjenopprette den etter iCloud, men det gikk heller ikke ann å få bildene tilbake.. Sto den var sikkerhets kopiert sist den 1. Juli... noen som vet hva som er galt? får jeg bildene tilbake?

Ganske kjipt akkurat det der. Høres rett og slett ikke ut som du har lastet opp filene til iCloud, noe du ikke kan gjøre noe med.

Jeg vil fraråde deg å la andre røre mobilen din, uten at du er tilstedte, og dersom du mener dette har gått for langt, kan du faktisk be om erstatning. Jeg er ikke helt sikker på lovene, men dersom en person gjør slikt, så har du nok rett på en liten erstatning for skadene (altså på filene som da forsvant)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...