Blank_File Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har en slik en fra før og har nettopp handla meg ny maskin med GTX 780. Tenker derfor å kjøpe meg to ekstra monitorer og kjøre nVidia Surround. Er det noen som har gjort dette med disse skjermene før? Fungerer det like greit med 1920x1200 som 1920x1080?? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744051#info Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hej Blank_File Det skulle ikke være noget problem at køre Nvidia Surround med 2 stk. U2412M. Det eneste du skal være opmærksom på med Nvidia Surround er, at hvis du bruger forskellige skærme, med forskellige resolution, så vil det altid kun fungere på den mindste resolution af de 2 skærme. Da du vil have 2 ens skærme, skulle der derfor ikke blive nogen problemer. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Det du nevner er jeg kjent med. Jeg har tenkt meg totalt 3 skjermer i oppsettet. 2 nye i tillegg til den jeg har fra før. Spørsmålet er vel mer hvordan det funker med 1200 i høyden med nVidia Surround? Hvis dette er dårlig vil jeg vurdere 3 nye skjermer. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er meget en smagssag, og derfor meget forskellig fra person til person. Jeg forlader derfor tråden her, men skulle du have spørgsmål eller brug for hjælp med et produkt på et senere tidspunkt, kan du altid kontakte mig. Hav en skøn sommer. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå