Hallelaja2 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hei, jeg er en kar som har startet en letsplay på youtube Syntes det er en kjekk ting å drive på med. Spillene blir ekstra kjekke når man kommenterer, og jeg føler at man lever seg mer inn i spillet. Det jeg lurte på var om jeg bare burde legge opp? Eller fortsette? En liten vurdering med andre ord http://www.youtube.com/watch?v=q4T0GWcJy6U Hilsen Øystein Fra Norge 5 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Uten å ha sett på videoen: Hvis du syns det er mer kjekt å spille når du kommenterer, er det vel bare å fortsette å kommentere og gi f i hva folk syns om kanalen... 4 Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Tipper nok litt av gleden kommer av å bli sett, sitter på jobb så kan ikke høre gjennom for øyeblikket, men jeg lar din video bestemme om jeg skal gå til anskaffelse av spillet ettersom jeg aldri har sett eller lest noe annet enn at du kan operere på heavyen fra TF2.. Endret 8. juli 2013 av Predicted Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 En liten vurdering? Fantastisk! Fortsett med dette. Lo godt når du bare slang organene rundt. Lenke til kommentar
Hallelaja2 Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Tusen takk! Da kommer det flere episoder Vi kan se fram til en dobbel nyre-transplantasjon ;-) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Herregud så bra. Ser mange amerikanske Lets Play men dette var nytt og underholdende. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Liker egentlig ikke Let's Plays, men lo godt av denne. Maken til elendig lege har jeg ikke sett siden en viss dr. Frankenstein holdt på. Skal ikke spørre hvordan du klarte å få karakteren B på den operasjonen, når minst ett organ ligger på golvet, og du bare rev ut organer uten å løsne de først. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Morsomt dette her En av de få norske youtubere med god karisma. Du har fått en til subscriber En liten ting jeg irriterte meg over var at jeg ikke så hele skjermen, og fikk ikke med meg blood level. 1 Lenke til kommentar
Hallelaja2 Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Morsomt dette her En av de få norske youtubere med god karisma. Du har fått en til subscriber En liten ting jeg irriterte meg over var at jeg ikke så hele skjermen, og fikk ikke med meg blood level. Det har jeg fått fikset nå :-) Holder i skrivende øyeblikk på å laste opp ny video Endret 9. juli 2013 av Hallelaja2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Kan du gi en lenke til kanalen? Får ikke sett det her nå på vidden. Knallserie forresten. Dette burde du fortsette med ;-) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 En utrolig bra let's play, syns jeg. Godt med noe norsk også. Stå på! Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Så lenge du holder deg unna Minecraft let's play's så går det nok bra. Minecraft let's play's er brukt opp, rett og slett. 1 Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Fin liten Dr. Hibbert-latter ved 1:26 Lenke til kommentar
Hallelaja2 Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Fin liten Dr. Hibbert-latter ved 1:26 Hahahaha!!!!! Det hadde jeg aldri kommet på selv. Skal ta og immitere han på episode 3, hvis jeg husker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå