AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Ok, takk for svar Visste ikke at penisringer skulle gi jenta mer nytelse, trodde det var fordi gutten slet med å holde seg stiv nok. For øvrig får ikke jeg lov av han til å bruke dildo. "Min pikk er den eneste du skal ha." Anonym poster: 72acb73ccab7cbd6089a0db7a3f16231 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ok, takk for svar Visste ikke at penisringer skulle gi jenta mer nytelse, trodde det var fordi gutten slet med å holde seg stiv nok. Når mannen holder lenger vil det vel si mer nytelse for kvinnen også, sier seg nesten selv... Tror det er en del kvinner som akkurat har begynt når mannen ruller seg av etter utløsning... For øvrig får ikke jeg lov av han til å bruke dildo. "Min pikk er den eneste du skal ha." Anonym poster: 72acb73ccab7cbd6089a0db7a3f16231 Hmm, så synd. Bruker dildoen på kona ofte jeg og har null niks problemer med det. Den er ingen konkurent, men en forlengelse av nytelsen for både min kone og meg (Jeg LIKER å se at hun har det godt!!) og jeg har derfor null og niks problemer med å bruke den eller at hun bruker den alene, skulle bare mangle...Men enkelte menn har et problem med slikt, da de anser sex leketøy som konkurenter for sin egen seksualitet, ikke som en forlengelse av den seksualiteten... Synd for ham og synd for deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg