AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Kjæresten min gjennom et par måneder foreslår at han skal begynne med penisring. Han har nevnt det et par ganger. Som er overanalyserende, nyforelsket og selvkritisk ung kvinne, lurer jeg på: Hvorfor vil han det? Sliter han med ereksjonen/å bli tent nok før/under samleie? Synes han ikke jeg er attraktiv nok til å få full stå av seg selv? Han blir ganske stiv ut fra mitt syn uten noen hjelpemidler. Så hva vil en penisring gjøre godt for ham? Anonym poster: 72acb73ccab7cbd6089a0db7a3f16231 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Som er overanalyserende, nyforelsket og selvkritisk ung kvinne, lurer jeg på: Hvorfor vil han det? Kanskje han er en overanalyserende, nyforelsket og selvkritisk ung mann som ikke føler han strekker til? Anonym poster: 7fad810d505b8e6a8686d83bbd2fbd20 2 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det har ikke slått deg at han ønsker å sørge for at du har det best mulig under omgangen? Altså man får penisringer som mer eller mindre er laget for din (altså jentas) nytelse? Mulig det er en slik penisring han snakker om? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hadde jeg ikke nølt ett sekund på. Slå til! Har du ikke hatt sex med penisring, så har du ikke hatt sex! Kjøp en med en liten vibrator på. Det trenger ikke være fordi han sliter med å bli hard osv. Han holder mye lengre med en slik ring også Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) slapp av, du overanalyserer som bare det. Endret 7. juli 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det er antakelig den verst tenkelige grunnen. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Det har ikke slått deg at han ønsker å sørge for at du har det best mulig under omgangen? Altså man får penisringer som mer eller mindre er laget for din (altså jentas) nytelse? Mulig det er en slik penisring han snakker om? Han har snakket om å skaffe penisring for seg og orgasmekrem for meg. Så den er ment for å gi han selv mer nytelse. Anonym poster: 72acb73ccab7cbd6089a0db7a3f16231 Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Nei. Endret 7. juli 2013 av Halvgud Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Han har snakket om å skaffe penisring for seg og orgasmekrem for meg. Så den er ment for å gi han selv mer nytelse. Anonym poster: 72acb73ccab7cbd6089a0db7a3f16231 Og? Ønsker du han ikke nytelse? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Han har snakket om å skaffe penisring for seg og orgasmekrem for meg. Så den er ment for å gi han selv mer nytelse. Anonym poster: 72acb73ccab7cbd6089a0db7a3f16231 Og hva er orgasmekremen til deg for da? Du klarer jo til og med å lage en filleting ut av noe du selv skriver og har svaret på. En penisring vil uansett gi deg mer nytelse også, så den er ikke kun for han, men for dere begge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Så hva vil en penisring gjøre godt for ham? Meir nytelse, sterkare orgasme osv. På same måte som ein vibrator kunne gjort den sterkare for deg. Det treng ikkje ha noko med at han ikkje tenner på deg eller noko sånt å gjere, berre at han vil eksperimentere med sexleiketøy. Sjå på det som å ta eit glas Cola når du ser ein film, i staden for å ikkje drikke noko. Du gjer det fordi det er godt. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Sakset rett i fra wikien rundt effekten av å bruke en penisring. Mange vil dermed oppleve å få en større og kraftigere ereksjon Ville dette være et problem for deg, TS? Endret 8. juli 2013 av Hansien Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har ikke noe ønske/behov om orgasmekrem for meg selv, det var noe han nevnte. Jo, jeg ønsker han nytelse og nei, det er ikke noe problem for meg. Men hvis det er som om jeg skulle brukt vibrator under samleie, så synes jeg det er litt respektløst (med mindre han selv henter den, noe han har gjort en gang). For da gir det tegn på at partneren ikke gjør deg kåt nok eller tilfredsstiller deg nok. Anonym poster: 72acb73ccab7cbd6089a0db7a3f16231 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har ikke noe ønske/behov om orgasmekrem for meg selv, det var noe han nevnte. Jo, jeg ønsker han nytelse og nei, det er ikke noe problem for meg. Men hvis det er som om jeg skulle brukt vibrator under samleie, så synes jeg det er litt respektløst (med mindre han selv henter den, noe han har gjort en gang). For da gir det tegn på at partneren ikke gjør deg kåt nok eller tilfredsstiller deg nok. Det er her du tar feil. Du ser på leiketøy som noko du må bruke dersom det ikkje er bra nok utan. Det er eit leiketøy for å gjere det betre, ikkje fordi det er dårleg i utgangspunktet. Som mange har sagt så kan både han og du få ei betre oppleving av dette. Ikkje sjå på det som noko du må bruke fordi ting ikkje fungerer, men noko som kan piffe opp sekslivet og gjere det betre. Det er ikkje sikkert det blir betre, men du burde i det minste ha eit ope nok sinn til å prøve det. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Burde det ikke gå noen år før vi forsøker å gjøre ting bedre? Har som sagt bare vært kjærester i et par måneder. Anonym poster: 72acb73ccab7cbd6089a0db7a3f16231 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor vente med å øke nytelsen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Hvis det allerede nå, midt i nyforelskelsen og all sprengkåtheten, skal være behov for å oppgradere, er vel noe galt med grunnlaget? Anonym poster: 72acb73ccab7cbd6089a0db7a3f16231 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Det går jo an å variere litt. Kinky leketøysex når dere er pære. Romantisk sex når dere har det koselig. Kjappis når han er kåt. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg hadde avsluttet alt med ei jente som overtenker slikt fra første stund. Bare tenk på alt helvete som kommer senere når dette plutselig blir et problem. For faen, han ønsker å gi deg nytelse. MER nytelse. Han LIKER deg. Hvordan i svarte kan det være negativt? 8 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Alt for mange ser på sexleketøy som en KONKURENT og ikke en forlengelse av nytelsen, spesielt unge par. Enkelte menn føler seg også fryktelig truet av dildoer, men hadde de fulgt litt med i timen hadde de fått med seg at en kvinne som jevnelig bruker dildo, både alene og sammen med partner, er langt mer seksuell aktiv og villig enn ei som ikke vil bruke dildo og derfor er det jo et pluss... Min kone har til overmål to dildoer, et par buttplugs og jeg har minst tre penisringer, også en med vibrator. En mann varer LANGT lenger med en penis ring på, den holder også høvdingen stivere over lengre tid (Skal ikke brukes over 30 minutter da...) og det sier seg selv at dette også vil øke nytelsen til jenta også (hvem jente vil ha en minutt mann egentlig, en wham-bam thank you maam type det går for med en gang...?) , så hvorfor ikke prøve? Liker du det ikke er det bare å ta den av igjen... Glem at han ikke er fornøyd eller slikt piss, det er bare tull, det typen din er ute etter er å gi deg orgasmer som vil få deg til å tigge ham om å slutte... (ref min kone) og hva er galt i det egentlig? Sex er deilig nytelse og hva kan da være galt i å forsterke den nytelsen? Bare si ja du... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg