Kirchhoff Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Heisann! Har dere noen forslag til hvordan gameplayet til et turbasert ww2 østfront spill kan utformes? Jeg ser for meg et brukergrensesnitt med en lang front(/grense) på et kart. Som slik; kart1, kart2 og kart3. Skal det være små units på kartet? Skal militærstyrker representeres med fargelegging? (for eksempel ved at frontlinjen din er ekstra tykk der man har store styrker). Regenerering av styrker? Hvordan kan man noenlunde enkelt kunne styre frontkrig fra et kart? Jeg har noen ideer som kunne gjøre spillet mer interessant: Regenereringsbonus ved å holde byer Styrker krever åpen sti til sitt eget territorium (knpetangsmanøver) Angrepsbonus hvis dine styrker angriper på større overflate (omringning) Flystriper/flyangrep ? Har dere forslag? EDIT: Flere ideer: Byer gir forsvarsbonus Tilbaketrekning med minelegging kart4 Endret 7. juli 2013 av Kirchhoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå