Gå til innhold

Hvorfor har ikke forumet fast bredde?

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at når folk poster både for store bilder (greit nok) og for store links (noe værre :)) så blir forum bredden helt uproposjonal. Forumet går "ut" av siden slik at man får en X-akse scrollbar, noe som gjør det utrolig vanskelig å lese en tråd som evt. har dette problemet.

Eks:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...152432&forum=62

Kan dette fikses på? (Bilde greiene blir litt vanskelig trolig, siden da må det programmeres inn max størrelse osv, men links og slikt tror jeg man bør få fiksa på :))

SineTwo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo umulig å hindre x-scrollebar på bilder som brukes med img bbcoden... Synes forumet burde hatt en funksjon for å laste opp bilder. Da ville det vært mulig å vise thumbnail hvis den var for stor.

Ang. linker så er det pga phpbb er dårlig kodet det klikker. Burde selvsagt vært en funksjone som hindret lange linker i å klusse det til. Som f.eks kortet ned visningen av linken.

Lenke til kommentar
Synes forumet burde hatt en funksjon for å laste opp bilder.

enig. det hadde vært kult med litt flere bilder her inne. så kunne

avataren ligget her på HW og, for de som har det. problemet er vel

økende download og upload fra HWs servere + kostnadder som

harddisker.

Lenke til kommentar

Vel, upload av bilder bør ikke være nødvendig, men det skal være mulig å sette fast bredde på characters - som sagt så er det forståelig med bilde greiene, men eventuelt synes jeg phbb skulle hatt mulighet til å resize bildene proporsjonalt eventuelt ved for store bilder, det hadde vært bra.

Men character greiene synes jeg det bør bli fiksa på, jeg mener at phbb har muligheten til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...