Muffinman Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Kjøpte for en tid tilbake Crysis 3 til 12-åringen, og etter en del plunder fikk vi det til å fungere. Imidlertid var han nødt til å tilbakestille passordet sitt pga at det var glemt, og etter at dette samt innlogging var gjort får han beskjed om at Crysis 3 må aktiveres på nytt. Når koden som følger med spillet tastes inn får vi beskjed om at den allerede er brukt, og han får dermed ikke brukt spillet sitt. Noen som kan tenke seg hva problemet her er og hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Enkleste er vel å sende avgårde en mail til support tenker jeg? Bruker ikke Origin så kan desverre ikke uttale meg noe mer. https://help.ea.com/no/origin https://help.ea.com/no/contact-us/ask?product=origin Kanskje de linkene er til litt mer hjelp 1 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Takk. Skjønner godt at folk velger å piratkopiere. Utrolig så mye prakk det er med de antipiratløsningene - og det er som regel de lovlige kundene som får armoden. Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Har hatt litt trøbbel med Origin før. Jeg gikk bare til help.ea.com, og chattet med dem. Vis ikke de klarer fikse det, så ber de deg ringe ''Special Team'' ellerno. Håper det hjalp Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Moderatormelding Folkens folkens, denne tråden handler ikke om aldergrenser, diskusjoner rundt dette er off-topic og hjelper ikke trådstarter med spørsmålet sitt. Hold dere til trådens emne. Endret 9. juli 2013 av Sakiko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Kjøpte for en tid tilbake Crysis 3 til 12-åringen, og etter en del plunder fikk vi det til å fungere. Imidlertid var han nødt til å tilbakestille passordet sitt pga at det var glemt, og etter at dette samt innlogging var gjort får han beskjed om at Crysis 3 må aktiveres på nytt. Når koden som følger med spillet tastes inn får vi beskjed om at den allerede er brukt, og han får dermed ikke brukt spillet sitt. Noen som kan tenke seg hva problemet her er og hvordan det kan løses? fått fikset det? hvis ikke, får du denne feilmeldingen i origin eller i spillet? er det i spillet så har du vel en egen knapp for spill offline eller lignende dersom det ikke er mp som skal spilles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 kan vi droppe dette med alder, spill og barn? noen barn takler slike spill greit, andre ikke. jeg skal ikke dra igang med hva jeg startet å spille med. hvis en far eller mor faktisk har sett hva spillet er og fremdeles mener at dette er ok for barnet sitt så kan vel alle vi andre som hverken kjenner barnet eller foreldrene la vær og blande oss i hva barnet spiller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) kan vi droppe dette med alder, spill og barn? noen barn takler slike spill greit, andre ikke. jeg skal ikke dra igang med hva jeg startet å spille med. hvis en far eller mor faktisk har sett hva spillet er og fremdeles mener at dette er ok for barnet sitt så kan vel alle vi andre som hverken kjenner barnet eller foreldrene la vær og blande oss i hva barnet spiller. Å droppe en god diskusjon er da ikke noe poeng når man kan lage en ny tråd og fortsette diskusjonen der! For alle som vil diskutere hvorvidt Crysis 3 og andre voldelige spill er skadelig for barn, kan dere ta turen innom HER! Denne tråden omhandler Muffinman sin problemstilling, og videre diskusjon bes holdes on-topic. Endret 10. juli 2013 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 fått fikset det? hvis ikke, får du denne feilmeldingen i origin eller i spillet? er det i spillet så har du vel en egen knapp for spill offline eller lignende dersom det ikke er mp som skal spilles. Jepp, i orden nå. Viser seg at junior har laget seg en ny Origin-konto og prøvde å bruke spillet på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå