Gå til innhold

Eit selskap interessert i eit bilete eg har tatt!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Eg vart kontakta av marknadsavdelinga til eit byggjeselskap som ynskjer å bruka eitt av mine bilete. Dei vil bruka det til profilering av ein bygning som skal restaurerast. Dei seier dei sjølvsagt vil gi full kreditering. Det eg lurer på er om det er vanleg å " ta betalt" for dette, for eg har aldri vore inne i denne bransjen før.

Eg takkar for hjelp!

Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde eg be om ein kontrakt? Dei er kanskje interessert i å bruka bilete fritt i byggjeperioden, og etterpå måtta betala. Eg kjenner ikkje prosedyren, her. Skal eg spøra kva dei er villig til å gi meg? Kva ville vore ein rettferdig pris? Dette er eit ganske stort byggjeselskap, som har tatt på seg store oppgåver tidlegare.

Lenke til kommentar

Det er definitivt vanlig å ta betalt for slik bruk av ens bilder. Sett opp en kontrakt hvor bruksrettighetene til selskapet står spesifisert, en sum (2000 kr er fort et minimum her) og andre punkter. F.eks at du skal krediteres med fullt navn ved all bruk, de kan ikke videreselge bildet \ bruke det til andre formål enn kontrakten har spesifisert osv.

Lenke til kommentar

Dei ynskjer å bruka biletet til web, konferansar/seminarar, flyerar og årsrapportar. Så lenge biletet er kreditert ved all bruk, og dei ikkje sel rettigheitane deira vidare (som du seier, Killswitch), kunne eg latt dei bruka biletet fritt i byggjeperioden. Eg har informert om at eg er interessert i ein kontrakt, og at eit honorar er på sin plass. Om dei kastar ein eller annan sum på meg, så har eg inga aning på kva som ville vore ein "rettferdig" sum; eg har inga erfaring med å selja bileta mine!

Eg takkar for hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...