Gå til innhold

Hvilket vanlig 200kr abonnement er best? :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spotify er vel ikke med i Chess sine konkurransedyktige abonnement lenger, heller ikke Netcom sine.

 

Jeg er bundet til Netcom for øyeblikket nå, og får ganske god nytte av kinotilbudet. Men jeg hadde nok valgt en av leverandørene som har Telenor som eier, på grunn av bedre 4G-utbygging og generell dekning.

Lenke til kommentar

Whut, har chess gratis spotify wtf?

Har sjakk matt.

For ca en måned siden byttet jeg til onecall, bare for å prøve de. Akkurat da var det vel samme fordelene bortsett fra 2 for 1 kino på tirsdager.

Et par dager etter at jeg hadde byttet ringte de fra chess og tilbydde meg gratis spotify premium om jeg fortsatt ville være kunde hos de :)

Lenke til kommentar

For ca en måned siden byttet jeg til onecall, bare for å prøve de. Akkurat da var det vel samme fordelene bortsett fra 2 for 1 kino på tirsdager.

Et par dager etter at jeg hadde byttet ringte de fra chess og tilbydde meg gratis spotify premium om jeg fortsatt ville være kunde hos de :)

 

Så dette er da noe du har, ikke noe chess kunder generelt får?

Da er ikke det en ting å skilte med for at TS skal velge chess, kanskje han får det hvis han ringer og sier at han har hørt andre får det? Verdt et forsøk hvis spotify er fristende ;9

Lenke til kommentar

Jeg tok egentlig ellemelle og gikk for chess :p Trodde de var på telenor sitt nett men det var de visst ikke :hrm:

4G er forresten ikke nøye med, i og med at jeg bo langt borte fra 4G :(

 

Burde jeg ringe og si att jeg vil avslutte og få meg gratis spotify premium? :wee:

Endret av Rasmus111
Lenke til kommentar

Jeg tok egentlig ellemelle og gikk for chess :p Trodde de var på telenor sitt nett men det var de visst ikke :hrm:

4G er forresten ikke nøye med, i og med at jeg bo langt borte fra 4G :(

 

Burde jeg ringe og si att jeg vil avslutte og få meg gratis spotify premium? :wee:

Du kan jo prøve å ringe å si at du vet om flere som har fått gratis spotify fra chess, og be pent om du og kan få det, eller bare bytte til et annet abonnement. Er jo nesten litt det samme hvilket abonnement man har. Om du ikke absolutt må ha bankid

Lenke til kommentar

Ringte chess og de kunne ikke ikke tilby meg Spotify Premium selv om jeg truet med å bytte :p

 

Da er det vel egentlig like greit å bytte til talkmore slik jeg har forstått det ? :) HD-voice, forhandlere, god dekning, BankID :D

 

Og så kan jeg bli vervet og få to måneder gratis? :D

 

Edit: Må jeg betale for denne måneden hos chess selv om jeg ikke har mottatt sim-kort viss jeg bytter?

Endret av Rasmus111
Lenke til kommentar

Ringte chess og de kunne ikke ikke tilby meg Spotify Premium selv om jeg truet med å bytte :p

 

Da er det vel egentlig like greit å bytte til talkmore slik jeg har forstått det ? :) HD-voice, forhandlere, god dekning, BankID :D

 

Og så kan jeg bli vervet og få to måneder gratis? :D

 

Edit: Må jeg betale for denne måneden hos chess selv om jeg ikke har mottatt sim-kort viss jeg bytter?

Jeg måtte ikke det når jeg byttet til onecall. Var bare å ringe og benytte seg av angrefristen og fortsette å bruke chess.

Hadde ikke chess tilbydd meg gratis spotify hadde jeg også byttet.

 

Er du heldig kan det jo være at de ringer deg opp og tilbyr deg spotify :p

Endret av Freestyle199
Lenke til kommentar

En fordel med chess kontra djuice som dere ikke har nevnt (så vidt jeg kan se) er Nordenpris-greiene. Du bruker av de inkluderte pottene i disse landene når det gjelder sms og tale :)

 

Djuice har forøvrig "tilbud" på wimp, 79 kr. Her får man også ekstra data hver mnd:-)

(forutsetter at man er indifferent mellom spotify og wimp;)

Lenke til kommentar

En fordel med chess kontra djuice som dere ikke har nevnt (så vidt jeg kan se) er Nordenpris-greiene. Du bruker av de inkluderte pottene i disse landene når det gjelder sms og tale :)

Det er feil, det er trafikk TIL disse landene du bruker den inkluderte potten på.

Priser for bruk i Norden er 0,39 kr/minuttet til Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...