Bollen123E Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg skal ha meg et vanlig abonnement med minst 1000mb data og da virker jo et slikt vanlig 200kr abonnement som det beste alternativet. Men hvilken operatør er best? Hvilken har best dekning og kundeservice? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg ville valgt Djuice, da du får så og si alle Telenor sine fordeler med (HD-voice, forhandlere, 4G på iPhone, god dekning, BankID på mobil). Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 De er så like nå at den største forskjellen kommer i form av 3.parts tjenester som 4g, bankid og kundeservice. Har selv chess sin og den eneste goden der er gratis kino eller noe slikt på tirsdager, så har ingen skrupler med å bytte selv når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Ville valgt talkmore. De har bank id og kjempe god kubdeservice og 4g hvis jeg verver deg så får både jeg og du to måneder gratis si ifra om du vil bli verva Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg har chess med 2 for 1 på kino på tirsdager pluss gratis Spotify premium:) så kan trygt anbefale chess Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Jeg har chess med 2 for 1 på kino på tirsdager pluss gratis Spotify premium:) så kan trygt anbefale chess Whut, har chess gratis spotify wtf? Har sjakk matt. Endret 7. juli 2013 av Korporal Kranium Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Spotify er vel ikke med i Chess sine konkurransedyktige abonnement lenger, heller ikke Netcom sine. Jeg er bundet til Netcom for øyeblikket nå, og får ganske god nytte av kinotilbudet. Men jeg hadde nok valgt en av leverandørene som har Telenor som eier, på grunn av bedre 4G-utbygging og generell dekning. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Dersom man bruker lite SMS og ringeminutter, men bruker mye data, får man Telipol Mini + 3 GB data for 188 i måneden. Ringer man mer, er vel tilbudene ganske identiske blant de andre. Djuice burde være et ganske trygt valg. Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg bruker Komplett Kontroll M, hvor du bare får 500 mb og 500 sms, men 200kr til gode. Sikkert ikke det beste, men funker fint for meg. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg skal ha meg et vanlig abonnement med minst 1000mb data og da virker jo et slikt vanlig 200kr abonnement som det beste alternativet. Men hvilken operatør er best? Hvilken har best dekning og kundeservice? Telio Fri Bruk 1GB 199:- ingen bindning er et alternativ.. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Whut, har chess gratis spotify wtf? Har sjakk matt. For ca en måned siden byttet jeg til onecall, bare for å prøve de. Akkurat da var det vel samme fordelene bortsett fra 2 for 1 kino på tirsdager. Et par dager etter at jeg hadde byttet ringte de fra chess og tilbydde meg gratis spotify premium om jeg fortsatt ville være kunde hos de Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 For ca en måned siden byttet jeg til onecall, bare for å prøve de. Akkurat da var det vel samme fordelene bortsett fra 2 for 1 kino på tirsdager. Et par dager etter at jeg hadde byttet ringte de fra chess og tilbydde meg gratis spotify premium om jeg fortsatt ville være kunde hos de Så dette er da noe du har, ikke noe chess kunder generelt får? Da er ikke det en ting å skilte med for at TS skal velge chess, kanskje han får det hvis han ringer og sier at han har hørt andre får det? Verdt et forsøk hvis spotify er fristende ;9 Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Jeg tok egentlig ellemelle og gikk for chess Trodde de var på telenor sitt nett men det var de visst ikke 4G er forresten ikke nøye med, i og med at jeg bo langt borte fra 4G Burde jeg ringe og si att jeg vil avslutte og få meg gratis spotify premium? Endret 8. juli 2013 av Rasmus111 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ok, så hittil i tråden kan du dele det i 2, velge djuice/telenor for dekning og bankid. Eller Chess hvis du får innfritt gratis spotify premium. Kommer selv til å bytte til djuice eller noen med bankid siden det ikke er så mye annet insentiv de andre plassene jeg vet om. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg tok egentlig ellemelle og gikk for chess Trodde de var på telenor sitt nett men det var de visst ikke 4G er forresten ikke nøye med, i og med at jeg bo langt borte fra 4G Burde jeg ringe og si att jeg vil avslutte og få meg gratis spotify premium? Du kan jo prøve å ringe å si at du vet om flere som har fått gratis spotify fra chess, og be pent om du og kan få det, eller bare bytte til et annet abonnement. Er jo nesten litt det samme hvilket abonnement man har. Om du ikke absolutt må ha bankid Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Ringte chess og de kunne ikke ikke tilby meg Spotify Premium selv om jeg truet med å bytte Da er det vel egentlig like greit å bytte til talkmore slik jeg har forstått det ? HD-voice, forhandlere, god dekning, BankID Og så kan jeg bli vervet og få to måneder gratis? Edit: Må jeg betale for denne måneden hos chess selv om jeg ikke har mottatt sim-kort viss jeg bytter? Endret 8. juli 2013 av Rasmus111 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jepp, skifter selv. De får komme opp med bedre tjenester nå når alle er så like at dette er det eneste som skiller selskapene. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Ringte chess og de kunne ikke ikke tilby meg Spotify Premium selv om jeg truet med å bytte Da er det vel egentlig like greit å bytte til talkmore slik jeg har forstått det ? HD-voice, forhandlere, god dekning, BankID Og så kan jeg bli vervet og få to måneder gratis? Edit: Må jeg betale for denne måneden hos chess selv om jeg ikke har mottatt sim-kort viss jeg bytter? Jeg måtte ikke det når jeg byttet til onecall. Var bare å ringe og benytte seg av angrefristen og fortsette å bruke chess. Hadde ikke chess tilbydd meg gratis spotify hadde jeg også byttet. Er du heldig kan det jo være at de ringer deg opp og tilbyr deg spotify Endret 8. juli 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
johnsen87 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 En fordel med chess kontra djuice som dere ikke har nevnt (så vidt jeg kan se) er Nordenpris-greiene. Du bruker av de inkluderte pottene i disse landene når det gjelder sms og tale Djuice har forøvrig "tilbud" på wimp, 79 kr. Her får man også ekstra data hver mnd:-) (forutsetter at man er indifferent mellom spotify og wimp;) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 En fordel med chess kontra djuice som dere ikke har nevnt (så vidt jeg kan se) er Nordenpris-greiene. Du bruker av de inkluderte pottene i disse landene når det gjelder sms og tale Det er feil, det er trafikk TIL disse landene du bruker den inkluderte potten på. Priser for bruk i Norden er 0,39 kr/minuttet til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå