WonkoDent_42 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg tenker å kjøpe meg Office 2013, og jeg ønsker også mail. Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe Home&Student og laste ned f.eks. Windows Live Mail eller kjøper Home&Business og få Outlook med. Hvilke forskjellige funskjoner har de forskjellige leserne, og hva bør jeg velge? Lenke til kommentar
process Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Hva du burde velge avhenger av behovene dine. Outlook har masse funksjonalitet ift. møter, timeplaner, kalender, gjøremål etc. og fungerer godt mot en AD server. Som en ren epostklient finnes det massevis av gratisprogrammer, flere synes jeg også er bedre enn outlook på den rene epostbiten. Jeg vil foreslå å ikke kjøpe outlook dersom du ikke har behov for det og heller prøve deg fram med ulike epostklienter. Det er vanskelig å gi svar på en normativ spørsmålstilling uten at det er skissert noen hensyn, behov krav eller begrensninger. Endret 7. juli 2013 av process Lenke til kommentar
WonkoDent_42 Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg vil nok stort sett bruke mail som privatperson og synes timeplan og kalender er nyttig å ha. Er Windows Mail eller Thunderbird funskjonelle for privat bruk uten spesielle ekstra behov? Jeg har tidligere hatt outlook og har ikke så meget kjennskap til alternativene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå