Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe meg Office 2013, og jeg ønsker også mail. Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe Home&Student og laste ned f.eks. Windows Live Mail eller kjøper Home&Business og få Outlook med. Hvilke forskjellige funskjoner har de forskjellige leserne, og hva bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du burde velge avhenger av behovene dine. Outlook har masse funksjonalitet ift. møter, timeplaner, kalender, gjøremål etc. og fungerer godt mot en AD server.

Som en ren epostklient finnes det massevis av gratisprogrammer, flere synes jeg også er bedre enn outlook på den rene epostbiten. Jeg vil foreslå å ikke kjøpe outlook dersom du ikke har behov for det og heller prøve deg fram med ulike epostklienter.

Det er vanskelig å gi svar på en normativ spørsmålstilling uten at det er skissert noen hensyn, behov krav eller begrensninger.

Endret av process
Lenke til kommentar

Jeg vil nok stort sett bruke mail som privatperson og synes timeplan og kalender er nyttig å ha. Er Windows Mail eller Thunderbird funskjonelle for privat bruk uten spesielle ekstra behov? Jeg har tidligere hatt outlook og har ikke så meget kjennskap til alternativene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...