Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

G19 mistet jomfrudommen, brukte LANG tid på å komme.

Anbefalte innlegg

Hei, i en alder av 19 har jeg endelig fått meg kjæresten og i går hadde vi sex for første gang. Dette var min første gang og vi har sovet sammen to ganger før hvor det ble litt kosing.

Vi varmet opp i sikkert 2 timer elns bare koste og hadde det gøy, så skulle det endelig skje. Vi skulle pule, jeg var ikke nervøs siden vi er veldig trygge på hverandre og regnet med å komme etter 30 sek-2 min noe som tydeligvis er vanlig for oss gutter første gang..... Neida, ca 45 totalt med inn og ut tok det før jeg fylte dama, var helt utrolig deilig hele tiden, men skjønner faen ikke hvorfor det tok så lang tid. Dama fikk helt sjokk og forsto ikke at jeg kunne være jomfru. Gjorde det samme i dag tidlig, samme greia, kom nesten etter 40 min, stoppet og fortsatte, kom etter 45 min. Hadde jeg brukt stopp metoden kunne jeg sikkert fortsatt i flere timer...

Hva kan dette være? Er det at jeg er vant til et litt for stramt grep rundt pikken mens jeg runker som kan være grunnen?

Anonym poster: 40f96f648306e83265a988cf5779a5a9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Luksusproblem, som faktisk kan bli til et virkelig problem.

Jeg gikk fra å holde i 10-15 min hver gang, som var mer enn nok til å holde i 1 time++ på bare et par måneder. Jeg runket aldri, for å forhindre nettopp dette. Dama storkoste seg første gangene, men både jeg og hun ble litt lei av at det måtte 1 time++ med konstant friksjon til for at rømma skulle hoppe ut av boksen. Nå for tiden er jeg litt av og på med hvor lenge jeg holder. Aldri under 15 minutter, sjeldent over 30. Om jeg går nevneverdig over 30 stopper jeg fordi det blir svett og slit, og dama har fått nok for denne gang. Er stas i blant, men kjipt når man bare vil ha en kjappis i dusjen, på balkongen eller før man skal sove. Anonym poster: bd5220c4b8e1c7566834c07e31e637c0

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg selv sugde en gutt her om dagen han var 21 og sa etter jeg var ferdig at det er det beste han ever har følt i hele sitt liv :w00t: , han har ligget med over 50 damer tippet han når jeg spurte :p

Værtfall så kan jeg vanligvis holde på i rundt 1.5 time før jeg blir sliten:P men ikke i skjevene men i skuldrene. Og han komm ikke før etter 7 min, det syns jeg selv var litt rart at han holdt ut så lenge, han sa at han aldri hadde holdt ut så lenge, det kan ha vært tilfeldig men det minnet meg skikkelig om dette :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...