AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Nå tenker sikkert de fleste "idiot, selvfølgelig vil han det da!" Men jeg er veldig usikkker. Jeg ble veldig fort glad i denne mannen og han har lenge visst at jeg godt kunne tenkt meg noe mer. men han har pressisert at han ikke vil ha kjæreste. Det gjorde han tidlig i "forholdet", for nesten ett halvt år siden. Men i det siste føler jeg han har oppført seg litt anderledes. Han gir mer ros etter sex enn det han gjorde før. Og her en dag føltes det som han kyssa meg forsiktig på hodet når jeg lå i fanget hans og så TV etterpå. Derimot er ikke SMS osv hyppigere enn det de har vært før. Det som fikk meg til å lure på om jeg holder på å vinne hjertet hans er en samtale vi hadde for noen dager siden. Han begynte å snakke om barn og lurte på hvor mange barn jeg ville ha osv, og deretter havnet samtalen inn på hva vi så for oss av hus, dyr og det klassiske A4 livet. Til syvende og sist hadde vi slående like fremtidsvisjoner (uten at noen av oss kommenterte akkurat dette). Trenger dette å bety noe? Jeg er så redd for at det bare er jeg som hører det jeg vil høre og tolker han feil. Tror dere at han driver seriøst å vurderer meg som kjæreste eller kan det bare ha vært tørrpjatt ut av det blå? Har aldri hatt en sånn samtale med han bare vi to før. Hvordan skal jeg gå fram herifra, det er jo ikke noe jeg heller vil enn å bli kjæresten hans, men jeg er så utrolig redd for å bli for ivrig og få falske forhåpninger. Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Eg tror eg kan garantere deg at fyren har tenkt jæææævlig lenge og seriøst igjennom det før han begynnte den samtalen. 2 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Si at du trenger en prat angående fuckfriend forholdet deres. Om kun du ønsker mer vil dette bli bare mer bittert jo lengre dere holder på. Avklar om dere skal ha noe mer, eller avslutt greia før det gnager deg for mye 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg vet det er det jeg burde gjøre, men jeg er så feig etter resultatet jeg fikk sist gang jeg spurte. Så jeg prøver å se etter flere tegn først på at dette går i min favør. Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Nei! et du gjør er å utsette et problem, enten ringer du ham eller sender en SMS at du ønsker en prat angående dette her i morgen. SKriv at du ikke ønsker å diskutere dette i kveld selv om du hinter til at dette er noe du skal prate om i morgen. Det vil være bedre å ta det face to face, legg alle kortenepå bordet og få det unnagjort Endret 7. juli 2013 av ole_marius 3 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det spørs jo om du fremdeles ønsker å ha han som en fuckbuddy eller ei da. Dette kan lett skremme han bort om du bommer på dine antagelser. Blir det for vanskelig å fortsette så er det dog for ditt eget beste å ta snakken. Enten se om dere kan gå lengre med forholde, eller rett og slett avslutte det slik at det ikke blir verre for deg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Problemet mitt er at jeg tolket han feil før. Når vi begynte å treffest fikk jeg inntrykket av at han ville ha kjæreste. Det sved noe forferdelig når han sa at han ikke var ute etter noe seriøst. Og jeg greide ikke slutte å ha sex med han fordi jeg var så lykkelig hver gang jeg var sammen med han og fordi jeg ville prøve å overbevise han om at jeg er noe å spare på. Likevel var ikke "signalene" jeg tolket feil den gangen slik som de jeg føler at jeg får noen ganger nå. Han har feks sagt at jeg er herlig, nevnt at jeg trenger en mann som jobber som det han gjør osv. I tillegg snakket vi begge om vårt syn på utroskap. Fikk en slags følelse av at han ville forsikre meg om at han aldri ville drevet med sånt. Men igjen, det kan være jeg som hører det jeg vil høre. Jeg blir helt utrolig sjarmert men jeg er liiivredd for at jeg tolker han feil igjen. Men om han fremdeles ikke vil noe mer så er det jo dårlig gjort å snakke sånn til meg? Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Syns dette høres positivt ut om det er slik at du vil bli sammen med han? Om ikke han helt har bestemt seg så kan det jo virke som om han vurderer det? Men skjønner at du vil fiske litt mer før du spør han. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg møtte moren hans i går faktisk. Det er vel ikke vanlig å ta med ei dame hjem til mor om man ikke har tenkt å ta henne med flere ganger? Snakket ikke så lenge men det virket som hun allerede visste litt om meg, så det spørs om han ikke har fortalt litt. Han er fremdeles veldig "lukket" og sier ingenting om han virkelig vil ha meg på sikt eller ikke. Og han vet hva jeg føler. Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Det virker som duden din er nervøs og usikker på hvor han/dere skal hen. Konfrontasjon kan lede til et uheldig utfall da. Hvis han vet hva du vil, kan det være han jobber med å forme seg selv mot det målet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Du er sikkert inne på noe. Hva kan jeg gjøre for å overbevise han om at jeg er noe å satse på? Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Først og fremst, om han vet hva du føler.. Hold beina samlet, og gi fyren et ultimatum. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg har hatt slike samtaler med tidligere fuckfriends, uten at det har vært noe annet enn bare et samtaleemne eller ønske om noe mer. Jeg tror ikke noen av mine partnere trodde det skulle bli seriøst, slik du nå tenker, men uten å faktisk ta samtalen er det nok vanskelig å avgjøre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg har hatt slike samtaler med tidligere fuckfriends, uten at det har vært noe annet enn bare et samtaleemne eller ønske om noe mer. Jeg tror ikke noen av mine partnere trodde det skulle bli seriøst, slik du nå tenker, men uten å faktisk ta samtalen er det nok vanskelig å avgjøre. Men er det vanlig å invitere fuckfriends hjem til moren sin da? Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Men er det vanlig å invitere fuckfriends hjem til moren sin da? Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Hehe. Tja. Jeg har introdusert fuckfriends til hele familien min jeg, men som en venninne, eller ei som bare sitter på til sin hjemby når jeg krysser landet i bilen min, og er innom hos slekt på veien. Men i utgangspunktet, nei. Jeg ville sett på det som litt rart. Jeg hadde ikke invitert henne hjem til mor eller bestemor bare for at hun skulle få hilse på dem og spise middag med oss. Alle i min familie tror dog at jeg har funnet meg kjæreste når noen sitter på meg mellom Oslo og Bodø, og vi stopper hos mormor i trøndelag for å spise. Men gamle folk og rykter er en annen sak. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Så da regner jeg med at jeg tolket han feil og ble overivrig igjen... Det suger fordi jeg har utviklet noen vanvittige følelser for denne personen. Jeg tenker på han konstant og tar meg selv i å drømme om en framtid med han hele tiden. Jeg er så overbevist om at vi kunne blitt ett bra par. Begynner å lure på om jeg er besatt og ikke forelska.. Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Du må jo bare kutte ham ut. Du kan ikkje leve slik i det uendelige. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Så da regner jeg med at jeg tolket han feil og ble overivrig igjen... Det suger fordi jeg har utviklet noen vanvittige følelser for denne personen. Jeg tenker på han konstant og tar meg selv i å drømme om en framtid med han hele tiden. Jeg er så overbevist om at vi kunne blitt ett bra par. Begynner å lure på om jeg er besatt og ikke forelska.. Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Få det unnagjort, er det virkelig bedre å leve i fortvilelse hver eneste dag? er det så viktig å kanskje opprettholde en livsløgn på at han kanskje vil ha noe seriøst med deg? Det beste som kan skje er at han også vil være i forhold med deg, eller at du finner en annen som er vært din tid! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Har skullet kutte han ut mange ganger. Men klarer ikke. Er alt for forelska. Orker ikke tanken på å ha null kontakt med han. Anonym poster: beefe95737768154495566af5ae87200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå