.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hvor kan en få kjøpt seg elektrisk høydejusterbart skrivebord som privat kunde i Rogaland-området eller på nett? Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Selv kjøpte jeg på Ikea, tror det kom på ca 3500,- for et bord på 80x160. Men du står fritt til å bygge selv ut i fra deres utvalg av understell og bordplater. Ellers kan jeg anbefale å ta en titt på finn.no torget, her kan det være en del gode tilbud på brukte bord. Endret 7. juli 2013 av WaRFaiR Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Var det Ikea på Forus du kjøpte det? Jeg kunne ikke finne noe elektrisk høydejusterbart skrivebord på nettkatalogen dems. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Her har du utstyret du trenger. Det er Galant Serien som oftest brukes til slikt, velg selv om du vil ha hjørnebord eller rett. Dette er 160x80 bordet rett som Forus har 23 av på Lager. Håper dette hjelper litt. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Takk skal du ha! Da blir det en tur ut til Ikea på Forus i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå