Ulv Sandberg Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Ekornjegern Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Artig positur, men kunne gjerne sett hele hunden her! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Enig, med Svein, skulle gjerne sett ekornet også Det er det som er så fint med foto - alltid et hav å ta av Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Takk til dere begge Svein og Jentungen, for meg var cluet i bildet blikket som for meg viser "jaktinstinktet"...ekornet var nok for lengst kommet seg over i et annet tre :-)...... mvh Ulv Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Takk til dere begge Svein og Jentungen, for meg var cluet i bildet blikket som for meg viser "jaktinstinktet"...ekornet var nok for lengst kommet seg over i et annet tre :-)......mvh Ulv Det fikk du også godt til Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Takk til dere begge Svein og Jentungen, for meg var cluet i bildet blikket som for meg viser "jaktinstinktet"...ekornet var nok for lengst kommet seg over i et annet tre :-)......mvh UlvDet fikk du også godt til Takker og bukker! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg