Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp: internett Explorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis man skulle bruke en sånn logikk:

Hvis bilen min stopper pga. en småfeil, så kjøper jeg ny

uforståelig :roll:

Hvis du forutsetter at det skal forventes at bilen virker, så er jeg enig med deg i at forslagene om å prøve alternativer ikke svarer på spørsmålet.

Selv vil jeg tro at folk nå begynner å få øynene opp for at M$ ikke har som første prioritet å lage gode, stabile, funksjonelle produkter.

Igjen: Opera er en god nettleser, forsøk den, så kan du i det aller minste eliminere webleseren din som feilkilde. Utrolig mye som kan gå galt med Internet Exploder, nettopp fordi den er integrert så tett mot selve teletubbi-land OS'et.

Lenke til kommentar

Ja, fordi alt annet enn et DOS shell er vel bloated... Eller? :roll:

Ellers er alle disse svarene like smarte som Muttern som forklarer alle mine hick ups, om jeg har vondt i hodet eller falt ned fra et tak, med at det er fordi jeg røyker. Bra leger ser litt lenger (ikke at jeg er syk altså...), og ikke minst folk som kan bitte litte bitte bitte bitte lite grann IT. Det er bare tåpelig å forklare hver minste lille feil med at det er noe galt med IE. Og han må gjerne kjøre Opera, men hvordan skal dere forklare de nye problemene han får da? Med en rekke nettbanker, CSS, og haugevis med off W3C siter, som det er svært så mange av...

Lenke til kommentar

Vel jeg har vel egentlig ikke det, men så lenge det kun gjelder kvasir ville jeg anta at det er noe kode på siden browseren hans ikke er spes. glad i.

Sjekk at du har alle updates til IE, service packs osv. I tillegg kan det være hvis du kjører noe spyware soft som ikke digger double-click ad'ene på siden(?)

I tillegg kan det være at security nivået er satt for høyt i IE. Selv om det normalt ikke skulle føre til at programmet shut'er ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...