Knut S Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 vel så ble det tre bilde til av canadagåsungen da. Har prøvd å redigere litt via pixler på nettet. Litt famlende forsøk enda Se bildet Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Flott dokumentasjon av ein vakker skapning. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Tusen takk for hyggelig kommentar Magnar. Har jo blitt noen bilder av disse, så dere har vel sett de nok snart Men vanskelig å holde seg unna de:) De stiller jo så gjerne opp på bilde. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Se her dette er veldig bra Knut, bilde 1 syntes jeg er best da det ikke har noen forstyrrende elementer. Veldig bra! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Tusen takk Jarle, det var koselig å høre at du likte de. Prøver stadig vekk å plukke opp litt, både på fotografering og på redigering. Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Flott bilde av flott fugl. Jeg kunne godt tenkt meg mer av speilbildet og litt mer av ringene i vannet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 tusen takk Hans Olav. Ja er enigi det, jeg beskjærte nok litt for mye (igjen) Må nok bli litt flinkere med å beskjære mindre og heller klone bakgrunnen ved uroelementer. Samtidig ikke være så opptatt av å få de så tett innpå utenom det jeg får med selve bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg