Gå til innhold

SAMSUNG S2 - Mulig å oppdatere til 4.2 ? Hvordan?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har samsung s2 v. 4.1.2, og den finner en oppdatering da jeg ber den se etter oppdateringer. Vet ikke om dette er 4.2? Den var bare på 7mb.

Uansett, den restarter for å installere oppdatering uten at den får til det. Den ber meg sjekke i KIES (Som sier jeg har den siste versjonen), eller kontakte samsung support.

Er det mulig å få 4.2 på Samsung S2? Stod på Dinside at 4.2 er den siste versjonen til Samsung S2... Er vel denne versjonen som åpner for widgets på låseskjermen, slik som DashClock osv....

Alle triks i boka mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å få 4.2 på Samsung S2? Stod på Dinside at 4.2 er den siste versjonen til Samsung S2... Er vel denne versjonen som åpner for widgets på låseskjermen, slik som DashClock osv....

Samsung har ikke sluppet 4.2 til S2 ennå, er vel bare S4 som har fått den versjonen til nå.

Men på XDA finnes det flere custom rom som er basert på 4.2.x men hvilken av de en evt bør velge må en avgjøre selv, og være forberedt på at kanskje ikke alt vil fungere 100% eller være 100% stabilt...

Lenke til kommentar

Samsung har ikke sluppet 4.2 til S2 ennå, er vel bare S4 som har fått den versjonen til nå.

Men på XDA finnes det flere custom rom som er basert på 4.2.x men hvilken av de en evt bør velge må en avgjøre selv, og være forberedt på at kanskje ikke alt vil fungere 100% eller være 100% stabilt...

Takk!!

Installerte custom rom nå.... Fikk Dashclock widget,,, funker som bare det sålangt!

Takk for hurtig svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...