Taggart Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Open Source enthusiasts love to tell you Android is winning, and that it is winning because it is open. But they're wrong on both counts. The history of computing makes that abundantly clear, as do the current leaders in profitability. http://forums.appleinsider.com/t/158383/editorial-apple-google-and-the-failure-of-open Interessant lesning for de interesserte... 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Noen interessante moment, men masse vas på toppen, endel av det som presenteres er jo rimelig virkelighetsfjernt, og artikkelen savner en grei definisjon av suksess. Når man begynner å argumentere for at web ikke er noen suksess, så er man ute og kjøre. AtW 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Har aldri tenkt at android er bedre fordi det er åpen kildekode. Som forbruker er det andre ting som gjør at jeg velger android over wp/ios. Feks skjermstørrelse, design, pris, funksjonalitet, etc. Android leverer ting ios/wp ikke kan. Enkelt og greit. Men ja for de som påstår det som det argumenteres mot i teksten er det sikkert god lesning. Selv følte jeg det ble litt "hvis du sier egg er lilla tar du så sykt feil og nå skal jeg fortelle deg hvorfor", mens jeg tenker "hvem tror egg er lilla? Slapp av.". 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Når definisjonen av suksess tydeligvis er hvor mye fortjeneste man får (direkte) ut av produktet er vel strengt tatt resultatet gitt på forhånd. Man blir ikke rik av å gi bort noe gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå