Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

2din spiller til bilen! hvilken av disse

Anbefalte innlegg

lurer på hvilken av disse jeg skal kjøpe:) ryggekamera et ikke et must selvom den ene har med dette.

http://www.ebay.com/itm/Double-7-in-Dash-2-Din-HD-Car-FM-DVD-Player-Touch-Screen-Slide-Down-USB-Camera-/181140405477?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_o_GPS&hash=item2a2ccf3ce5&vxp=mtr

denne ser jo kjempefin ut, men her vet jeg jo at jeg får tollavgift uanset.. og ville touchen vært like bra som det ser ut som på resten av spilleren?

http://www.ebay.com/itm/GPS-6-2-inch-Car-Radio-Multimedia-2DIN-DVD-Media-Player-Bluetooth-With-/161060357365?pt=AU_PocketBikes&hash=item257ff204f5

denne er jo kjempebillig, så har vurdert denne også eventuelt bare selge den vidre hvis jeg ikke liker den, men er det omtrent lik touch på de? er den ene treigere en den andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan garantere deg at den havner i dx.com-skuffen hjemme på rommet ditt.

Jeg kjøpte en gang en skjerm med Win-ce på fra DX til ca $60. GPS-program og Windows var piratkopiert og gikk ikke med oppdatering. Lyden var grøtete og det kom digitalstøy når jeg berørte skjermen. Skjerm var heller ikke av kapasive typen.

Hold oss oppdatert, og helt ærlig altså, så håper jeg at du har funnet gull. Men skeptisk... En 2-din spiller til den prisen til den prisen høres for godt ut til å være sann!

Lenke til kommentar

Du taper ikke mye på å handle en spiller til snaue 1000-lappen. Er du ikke fornøyd får du sikkert solgt den uten veldig store tap.

Men er du ute etter noe med høyere kvalitet, både på hardware og software så ville jeg nok gått for de kjente merkene som flere her nevner :)

De begynner jo å bli såpass billig nå at man like gjerne kan handle de her til lands.

Lenke til kommentar

men altså, 200 kroner på ebay.. den er faktisk nesten verdt abre for å teste..

Hvorfor ikke kjøpe en tom dobbel din ramme, sett inn et 7" nettbrett, kjøp Blackvue DR500 som ryggekamera (som har wifi som fungerer med android nettbrett)..

+ du kan gjøre 1000 andre ting med et nettbrett en hva du kan kjøre med en vanlig spiller.. ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe en tom dobbel din ramme, sett inn et 7" nettbrett, kjøp Blackvue DR500 som ryggekamera (som har wifi som fungerer med android nettbrett)..

+ du kan gjøre 1000 andre ting med et nettbrett en hva du kan kjøre med en vanlig spiller.. ;)

den grand vitara innstalasjonen din så slettes ikke dum ut, det ble faktisk ganske bra! dette må vurderes sterkt

Lenke til kommentar

Hold oss oppdatert, og helt ærlig altså, så håper jeg at du har funnet gull. Men skeptisk... En 2-din spiller til den prisen til den prisen høres for godt ut til å være sann!

da har jeg kjøpt den til 200 kroner:p så nå gjennstår det å se om den var verdt det;) skal komme med tilbakemeldinger som er sanne! :wee:

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
  • 2 uker senere...

Kjøpte forsåvidt nettopp en Dasaita 10" modellspesifik Android-spiller til bilen min. Storfornøyd. Plug and play. Ja, det er egentlig et nettbrett, med en boks bak. Den havner ikke i kina-skuffen med det første.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...