^fmj Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Alle jeg har nevnt dette for har sett litt undrende på meg. Har spist dette siden jeg var liten og undret meg litt over at det ikke er mer vanlig. I alle fall ikke i min omgangskrets. Tror dette kunne vært noe for fastfoodkjedene. Er jeg alene om å like denne noe uvanlige kombinasjonen? Endret 7. juli 2013 av ^fmj Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Med eple.. ? Ja, du er nok alene der Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Tror de spiser pølser med vaffler i Østfold... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Kan du beskrive hvordan du klarer å kombinere det her? Ser ikke helt hvordan det er praktisk gjennomførbart ved mindre du moser eplet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Funker sikkert i most form. Er vel vanlig i enkelte land å spise eplesaus til feks, koteletter el. kjøtt, så da funker det vel ok til pølser. Jeg personlig er ikke spesielt glad i epleprodukter i "middagsform" så tror jeg står over å prøve kombinasjonen eple/pølse. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Forholdsvis tynne skiver med eple på hver side av pølsen, gjerne i halvmåneform. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Eple passer utmerket til all slags saltmat, inkludert pølser. Prøv tynne epleskiver på spekepølse, det er kjempegodt. Problemet er at kiosker og bensinstasjoner ikke kan ha epleskiver liggende som tilbehør, det blir brunt og fælt på få minutter og passer derfor ikke inn i fastfood-konseptet. Dette er så innarbeidet at folk flest tror at det ikke går an å lage pølse i brød på andre måter. Smaksmessig er pløse og eple helt utmerket. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Litt sitron på og en tett boks, men tviler på at de gidder. Jeg spiser eple på masse rart, fabelaktig på hjemmelaget ordentlig grovbrød blant annet. Jeg anbefaler folk å prøve i alle fall. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Skal prøve det neste gang vi har pølser! Gildes pølser smaker ingenting, så det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Pølser i brød med eple, gulløk, grov sennep og karri som gratineres med litt ost i ovnen er den eneste måten jeg spiser grillpølser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå