Sithcato Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 What the water gave me Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Synes dette blei flott. Eit bilete som får tankane til å vandra. Nydelege fargekombinasjonar og eit spanande komp. Bra! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 atter engang ett flott bilde Cato. Syns tasnken om liten i stor verden passet veldig bra. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Liker ideen og gjennomføringen. Støyen er påfallende i fullformat, men i normalformat opplever jeg den lille støyen, mer som et supplerende enn irriterende Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Takk for kommentarene! Jeg fikk meg ikke til å ta bort all fargestøy ettersom de spruktne fargene går igjen med fargene bak, noe jeg aldri har opplevd før. Alikevel ble det for grovt noen plasser så jeg ble nødt til å dempe det litt. Det så bedre ut på print heldigvis Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Topp gjenomført,med ett meget fint bilde. Kunne hengt meg på alle dei andre kommentarene med.!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg