JohnRichard Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Om du går fra ADSL til Fiber, så er den kortere responstiden vel så interessant som den ekstra farten. (Opplastningshastigheten er kjempekjekt når man trenger det f.eks. bilder til fototjenester o.l. - men hjelper neppe til Sumo ;D) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei, hadde problemer jeg også. Men vurderer egentlig å skaffe med Al Jazeera. Med tanke på at man får CL også. Det er ikke lange tiden igjen til det blir relevant. Har du mer info om Al Jazeera? Hvor kan man bestille? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har du mer info om Al Jazeera? Hvor kan man bestille? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1526318&p=20852281 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Prøv alle Viasat sine film- og sportskanaler GRATIS frem til 1. november http://www.viasat-kampanje.no/ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Legg merke til at det går på TV, og ikke utelukkende nett som TV2Sumo og Viaplay. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 trenger å fornye sumo abnomment for å se PL kamper, har prøvd å finne tilbud via google men de fleste jeg kom bort i var utgått eller var ikke noe særlig attraktiv. Fant en hvor mann får sumo gratis i en månedet men er mere intressert i å betale et grei sum for 3 eller 6 månder som forrige gang. Noen som vet om bra tilbud?! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 OBOS. 159,- pr. mnd. Mener OBOS medl. koster 200,- i året. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 obos medlem må punge ut 159 i måndenen for sumo sport. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 obos medlem må punge ut 159 i måndenen for sumo sport.Jeg har Sumo Gull for 159,- via OBOS-avtalen. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Bruker Sumo sport på Samsung 2014 tv, men synes kvaliteten er håpløs. Bruker kablet nettverk med Lyse 50/50 mbit. Har nyeste versjon av appen. Er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Bruke TV 2 sumo på en annen plattform. Appen til Samsung TVer er ikke akkurat 10/10. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Får jeg tilgang til Real Madrid Castillas kamper med basic versjonen av TV2 sumo? Den til 129kr i måneden. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Noen som vet hva som vil skje med abonnementet mitt når det nå fornyes senere denne måneden? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skaffet meg Sumo Sport (engelsk fotball) i august 2013. Den gang kostet det 1799 i året. Jeg fornyet dette abonnementet forrige sommer og fikk fortsette med prisen 1799 for hele året, selv om de ikke kunne tilby dette til nye kunder. Jeg tror prisen hadde økt. Nå er det snart tid å fornye igjen, men prisen har økt latterlig mye siden 2013. Den pakka som jeg har nå har altså økt i pris med hele 1200 per år, og det er uaktuelt for meg å betale 3000 i året for engelsk fotball. Men hva skjer egentlig med løpende abonnementer? Det fornyes jo automatisk tror jeg, så hvordan blir det rent praktisk? Har de lov til å heve prisen med 1200 ved en automatisk fornyelse? Jeg har ikke fått noe varsel om dette foreløpig, og det skal fornyes 30. august. Jeg er rimelig sikker på at Sumo Sport år abonnementet kostet mer enn 1799 i fjor på samme tid, men jeg fikk det likevel for den prisen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg fikk fornyet Sumo Gull til samme pris som før nå i juli. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Aha, høres lovende ut. Men har Sumo Gull gått opp i pris siden i fjor? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 De kan ikke heve prisen så mye uten å gi deg beskjed. Da kan du velge å enten si opp eller betale den nye prisen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå