Gå til innhold

Diskusjon rundt TV2 Sumo, tilbud og muligheter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så var det valget mellom 339 kr og 159 kr (TV2 Sport Premium og Sumo Gull Obos-rabatt). United sine kamper vil jo stort sett alltid bli sendt hvis de ikke endrer kamptidspunktene drastisk. Kvaliteten er litt kjip på sumo når man er vant til kabel-tv på stor skjerm, men er jo en liten fordel å kunne dra nytte av sumo også hvis de f.eks. har tidlig lørdagskamp og jeg er på jobb. Er jo ikke prisen i seg selv som gjør så mye, da 180 kr er noe man roter bort på et eller annet i måneden, men en såpass høy oppjustering av prisen og et dårligere tilbud totalt sett for meg, så ble jeg litt usikker.

Lenke til kommentar

Jeg ligger som regel maks to sekunder bak, men det hender av og til at jeg må flytte baren ett lite hakk for å komme a jour med TV-signalene, men dette er som regel forbundet med en tilsvarende lagspike.

Flytter inn i et sameie i November, så jeg får se hva som skjer. Kjører iallefall Sumo frem til da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når får vi vite hvilke kamper som blir tvsendt på tv2

Har noen en oversikt over dette?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Når får vi vite hvilke kamper som blir tvsendt på tv2

Har noen en oversikt over dette?

Tenker du på klokken 16.00 kampene? De får vi vite når kampene blir satt. Er det forresten TV2 som selv bestemmer hvem de vil vise klokken 16.00?

TV2 har offentliggjort de 13 første serierundene minus klokken 16.00 kampene

Link: http://www.tv2.no/sp...14-3537553.html

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min Sumo gir ofte dårlig kvalitet. Nettet jeg har er ok+, men fortsatt så streamer den 350/500 som regel av 5000 kbps. Det resulterer i lagging og ræv kvalitet. Når jeg så går over til en russisk sopcast med 2500 kbps er det perfekt kvalitet, så det kan jo ikke være nettet sin feil? Noen som har tips?

Har prøvd både Firefox og Safari som nettlesere, hvorav Firefox lenge leverte greit, men nå er den også treg og dårlig.

Lenke til kommentar

Sitter på 10/1 adsl-linje og så hele Chelsea-Hull kampen uten problemer på 5000 kbps. Slet dog som pokker tidligere i dag med Palace-Spurs, sjeldent den steg over 1000 kbps, pluss at bildet ble bortet og streamen køddet seg til flere ganger (sånn at jeg måtte reloade og vente). Kan dette indikere at problemet ligger ved TV2 og ikke meg? Satt alene på linjen hele dagen.

Kommer dette til å evt. bedre seg når jeg får 60/60-fiber til jul?

Lenke til kommentar

Kommer dette til å evt. bedre seg når jeg får 60/60-fiber til jul?

Er det ikke kjedelig å vite hva man får til jul allerede nå???

Sånn utenom det: Tviler på at det vil ha noe særlig å si med mindre du holder på med andre ting på samme linja mens du ser kamp. Det er da 60/60 vil ha noe effekt. Hvis du kun streamet og ikke hadde en masse enheter som var innom nettet og brukte det og forstyrrer streamen, så vil du normalt ikke merke noe så lenge du har 10Mbit ned....

Lenke til kommentar

Er det ikke kjedelig å vite hva man får til jul allerede nå???

Sånn utenom det: Tviler på at det vil ha noe særlig å si med mindre du holder på med andre ting på samme linja mens du ser kamp. Det er da 60/60 vil ha noe effekt. Hvis du kun streamet og ikke hadde en masse enheter som var innom nettet og brukte det og forstyrrer streamen, så vil du normalt ikke merke noe så lenge du har 10Mbit ned....

Skulle bare mangle at det er fordeler med å flytte i desember så mange ulemper som det er! :)

Kjøpte et år med Sumo tidligere i år (en stund før sesongstart), får "lide" meg gjennom et år med det så får jeg se hva jeg gjør etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...