Gå til innhold

En fantastisk beskrivelse

Anbefalte innlegg

Pdf-dokumentet som Frp har publisert på sin hjemmeside har over 50 sider. Med mindre du har overnaturlige krefter, kan du ikke komme hit og fortelle meg at du klarte å lese gjennom et så stort dokument med hele partiprogrammet på i kun 4 minutter!

Faktumet er at du aldri virkelig var ute etter en saklig diskusjon i denne tråden, og når du i tillegg påstår å ikke ha funnet noe til tross for å angivelig ha lest gjennom programmet, er du også en løgner.

Jeg er ferdig med å debattere med deg!

Jeg leste aldri pdfen, jeg leste sammendraget som alle andre normale mennesker hadde gjort, når du nekter og henvise til det gidder ikke jeg og slå det opp, viss jeg ønsker å henvise deg til et sitat eller noe i en bok, skal eg be deg lese hele boken eller bare vise deg hvor det står? For å ikke tenke på jus og historie-delen av forumet.

Problemet ditt er at det finnes ikke forankringspunkt i det du sier og du prøver å kaste bort min tid på å leite det opp, du hsr radikale meninger om et parti som er ett av landets 3 største og går til angrep på absolutt alle velgerne og di som stiller spørsmål til det du skriver her, det er en primitiv måte å diskutere på men det er ikke så rart når det du sier faktisk ikke stemmer. Viss du mener å ha et forankringspunkt så er det ikke værre en at du beviser det, klarer du ikke å bevise påstandene du har satt ut så kan du ikkje forvente at noen diskuterer saklig, spesielt ikke når du bare ønsker personfokus og personangrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...