Gå til innhold

En fantastisk beskrivelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dagsavisen.no/nyemeninger/alle_meninger/cat1003/subcat1010/thread278695/#post_278695

Det er den mistanken jeg har hatt om "folk flest" hele veien. Jeg kan ikke si jeg er overrasket. Er det noe galt, stem Frp. De hjelper deg med alt - bortsett kanskje med den primitive egoismen din.

Det her var mer generaliserende en åpningene på talene til kongen 'kjære landsmenn'

Lenke til kommentar

År? Måneder!

Regner da med at vi får se følgende tråd på forumet fra deg?

Det er den mistanken jeg har hatt om "folk flest" hele veien. Jeg kan ikke si jeg er overrasket. Er det noe galt, stem AP. De hjelper deg med alt - bortsett kanskje med den primitive egoismen din.
Lenke til kommentar

Regner da med at vi får se følgende tråd på forumet fra deg?

Det trenger jeg ikke. Jeg er en av de som har advart mot Frp hele veien, men siden folk flest tydeligvis sier ja til

• mindre rettigheter som arbeidstakere,
  • kraftige kutt i deres sykelønner og uførestønader,
  • høyere arbeidsledighet,
  • et mer kynisk helsevesen,
  • kriminalisert fattigdom og en innvandringspolitikk som bryter grovt med internasjonale avtaler og konvensjoner,
  • skattelettelse kun til de rike

skal de pinadø holde kjeft om konsekvensene etterpå.

Endret av Tollari
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det trenger jeg ikke. Jeg er en av de som har advart mot Frp hele veien, men siden folk flest tydeligvis sier ja til mindre rettigheter som arbeidstakere, høyere arbeidsledighet, et mer kynisk helsevesen, kriminalisert fattigdom og en innvandringspolitikk som bryter grovt med internasjonale avtaler og konvensjoner, skal de pinadø holde kjeft om konsekvensene etterpå.

Når sist gjennomførte FRP slike tiltak som du kan vise til?

Har du noe mer konkret en bare fjollete genraliserende utsagn der du bare slenger rundt deg med påstander du ikkje kan dokumentere?

Frp har aldri vært i regjering, så nå venter eg i spenning på at du faktisk skal komme med noe saklig fremfor å argumentere som en AUFer midt i en pubertetskrise.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det trenger jeg ikke. Jeg er en av de som har advart mot Frp hele veien, men siden folk flest tydeligvis sier ja til

• mindre rettigheter som arbeidstakere,
  • kraftige kutt i deres sykelønner og uførestønader,
  • høyere arbeidsledighet,
  • et mer kynisk helsevesen,
  • kriminalisert fattigdom og en innvandringspolitikk som bryter grovt med internasjonale avtaler og konvensjoner,
  • skattelettelse kun til de rike

skal de pinadø holde kjeft om konsekvensene etterpå.

Eller

• Mer valgfrihet for arbeidere
  • Mer valgfrihet mtp forsikringsordninger, private tilbydere
  • Mindre ulønnsomme offentlige stillinger, flere private lønnsomme stillinger
  • Et mer rettferdig og effektivt helsevesen, med private sykehus og valgfrie helseforsikringer
  • Mer frihet og ansvar over egen økonomi, innvandring etter hva som passer Norge best, basert på språk, kultur og fremskritt, uten press fra internasjonale organer og unioner
  • Skatte og avgiftslette til alle

Jeg håper inderlig på en forandring fra et trygdebasert Norge som overlever på oljeeksport og sender penger til andre land samt huser ulønnsomme innvandrere, til et mer fritt land der borgerne selv kan velge om de vil kjøpe statens tjenester, der økonomien er mer variert, frihet til folk om de vil kjøre vannscooter eller ikke, en økonomi basert på virkeligheter, der det satses på infrastruktur, der Norge kommer før EU, FN eller andre dikterende organisasjoner, der bil og drivstoffavgifter faktisk går til vei, der man kan velge hvilke skoler og sykehus man vil være på, der man kan bestemme om man kan bygge basseng i hagen uten å få et halvt dusin etater på omvisning, et underholdningstilbud der folk selv velger om de vil betale for NRK (ARK) eller ikke, et land der man kan bestemme mer over eget liv, økonomi og eiendom uten at stat og kommune skal puste ned i nakken på folk.

Jeg gleder meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når sist gjennomførte FRP slike tiltak som du kan vise til?

Har du noe mer konkret en bare fjollete genraliserende utsagn der du bare slenger rundt deg med påstander du ikkje kan dokumentere?

Frp har aldri vært i regjering, så nå venter eg i spenning på at du faktisk skal komme med noe saklig fremfor å argumentere som en AUFer midt i en pubertetskrise.

Les gjennom handlingsprogrammet til favoritt-partiet ditt en gang til før du opptrer som en eplekjekk FpUer er du snill. Med denne barnslige kommentaren din høres du ut som en frp-versjon av Eskil Pedersen - bare litt enda mindre intellektuell begavet.

Lenke til kommentar

Eller

• Mer valgfrihet for arbeidere
  • Mer valgfrihet mtp forsikringsordninger, private tilbydere
  • Mindre ulønnsomme offentlige stillinger, flere private lønnsomme stillinger
  • Et mer rettferdig og effektivt helsevesen, med private sykehus og valgfrie helseforsikringer
  • Mer frihet og ansvar over egen økonomi, innvandring etter hva som passer Norge best, basert på språk, kultur og fremskritt, uten press fra internasjonale organer og unioner
  • Skatte og avgiftslette til alle

Jeg håper inderlig på en forandring fra et trygdebasert Norge som overlever på oljeeksport og sender penger til andre land samt huser ulønnsomme innvandrere, til et mer fritt land der borgerne selv kan velge om de vil kjøpe statens tjenester, der økonomien er mer variert, frihet til folk om de vil kjøre vannscooter eller ikke, en økonomi basert på virkeligheter, der det satses på infrastruktur, der Norge kommer før EU, FN eller andre dikterende organisasjoner, der bil og drivstoffavgifter faktisk går til vei, der man kan velge hvilke skoler og sykehus man vil være på, der man kan bestemme om man kan bygge basseng i hagen uten å få et halvt dusin etater på omvisning, et underholdningstilbud der folk selv velger om de vil betale for NRK (ARK) eller ikke, et land der man kan bestemme mer over eget liv, økonomi og eiendom uten at stat og kommune skal puste ned i nakken på folk.

Jeg gleder meg.

• Naiviteten lenge leve
  • ...som kun de rike har råd til
  • ....og skape enda mer byråkrati for å holde tilsyn på alt private lykkejegere kan finne på på bekostning av fellesskapet?
  • ...som det skakk-kjørte systemet i Sverige og USA?
  • Jaha, en rasistisk innvandringspolitikk som kun skal ta imot etnisk hvite europeere etter behov? Velkommen til Breivik-samfunnet!
  • Samme typiske løgn som de borgerlige har kommet med gang, etter gang, etter gang. Ikke en eneste borgerlig regjering har holdt disse løftene.

Norge kommer til å bli et veldig dyrt land for folk flest med vanlig inntekt når de blåbrune skulle vinne valget. Men heldigvis vel denne nye regjeringen bli historie om 4 år, når folk våkner opp og stemme på fornuft igjen.

Lenke til kommentar

Les gjennom handlingsprogrammet til favoritt-partiet ditt en gang til før du opptrer som en eplekjekk FpUer er du snill. Med denne barnslige kommentaren din høres du ut som en frp-versjon av Eskil Pedersen - bare litt enda mindre intellektuell begavet.

Nei, det var ikke dette jeg etterspurte, du setter ut påstander da skal du forsvare dem med dokumentasjon eller argumentasjon, ellers får du svelge dine ord.

Sånn for å drepe stråmannen din så stemmer eg Høyre.

Lenke til kommentar

Nei, det var ikke dette jeg etterspurte, du setter ut påstander da skal du forsvare dem med dokumentasjon eller argumentasjon, ellers får du svelge dine ord.

Sånn for å drepe stråmannen din så stemmer eg Høyre.

Jeg setter ut påstander basert på Frp sitt eget forskrudde partiprogram. Jeg trenger ikke svelge noe som helst.

Og nei, jeg er ikke i tvil om hvem du som "høyre"velger egentlig er tilhenger av. Sanne høyrevelgere kommer ikke med like primitive svar som du gjorde med denne AUF-kommentaren din lenger opp.

Lenke til kommentar

Jeg setter ut påstander basert på Frp sitt eget forskrudde partiprogram. Jeg trenger ikke svelge noe som helst.

Og nei, jeg er ikke i tvil om hvem du som "høyre"velger egentlig er tilhenger av. Sanne høyrevelgere kommer ikke med like primitive svar som du gjorde med denne AUF-kommentaren din lenger opp.

Så vis hva du baserer det på.

Javell, men stemmen min går alikavell til Høyre og jeg tror at jeg stiller meg i en betraktelig bedre stilling til å vite det en deg.

Lenke til kommentar

Så vis hva du baserer det på.

Javell, men stemmen min går alikavell til Høyre og jeg tror at jeg stiller meg i en betraktelig bedre stilling til å vite det en deg.

www.frp.no

Regner med du kan bla gjennom partiprogrammet selv?

Kondolerer til Erna& Co. for at Høyre blir mer frp-isert.

Lenke til kommentar

www.frp.no

Regner med du kan bla gjennom partiprogrammet selv?

Kondolerer til Erna& Co. for at Høyre blir mer frp-isert.

Da har eg scrollet igjennom dette fort uten å finne at noen av påstandene dine ser ut til å være annet en tomme påstander og tolkninger av hva du tror det kan føre til. Men når eg ser hvordan du reflektere igjennom resten av tråden trenger eg din hjelp for å se hva og hvorfor du mener det du gjør.

Spydigheter er alltid en slager, gjør faktumet at du ikke har servert noe annet en vrøvl bare mer fremtredende og fristende å påpeke.

Lenke til kommentar

Da har eg scrollet igjennom dette fort uten å finne at noen av påstandene dine ser ut til å være annet en tomme påstander og tolkninger av hva du tror det kan føre til. Men når eg ser hvordan du reflektere igjennom resten av tråden trenger eg din hjelp for å se hva og hvorfor du mener det du gjør.

Spydigheter er alltid en slager, gjør faktumet at du ikke har servert noe annet en vrøvl bare mer fremtredende og fristende å påpeke.

Pdf-dokumentet som Frp har publisert på sin hjemmeside har over 50 sider. Med mindre du har overnaturlige krefter, kan du ikke komme hit og fortelle meg at du klarte å lese gjennom et så stort dokument med hele partiprogrammet på i kun 4 minutter!

Faktumet er at du aldri virkelig var ute etter en saklig diskusjon i denne tråden, og når du i tillegg påstår å ikke ha funnet noe til tross for å angivelig ha lest gjennom programmet, er du også en løgner.

Jeg er ferdig med å debattere med deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...