Jonathan:D Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hei, jeg var litt rundt og sjekket hvor jeg kunne kjøpe theHunter billigst og det var Viagame, er dette en bra side og laste ned spill på? og får jeg akkurat det samme på viagame som jeg skulle fått på elkjøp butikken?. For jeg skulle kjøpe meg det spillet og lurte litt om jeg skulle dra på elkjøp og kjøpe det i stedenfor og kjøpe det fra nettet hva er lurest? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hei, jeg var litt rundt og sjekket hvor jeg kunne kjøpe theHunter billigst og det var Viagame, er dette en bra side og laste ned spill på? og får jeg akkurat det samme på viagame som jeg skulle fått på elkjøp butikken?. For jeg skulle kjøpe meg det spillet og lurte litt om jeg skulle dra på elkjøp og kjøpe det i stedenfor og kjøpe det fra nettet hva er lurest? No har eg aldri hørt om Viagame, kjøp det der det er billigest. Så må du tenke på at frakten koster litt, og det vil ta tid før du får det. Handler selv fra coolshop, synest det er den beste butikken til å kjøpe spill, men de har ikkje hunter i butikkene sine Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Viagame er en seriøs butikk med gode tilbudspriser. De selger såvidt jeg vet kun digitale produkter, så du får en kode eller link du kan laste det ned med. Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Viagame er en seriøs butikk med gode tilbudspriser. De selger såvidt jeg vet kun digitale produkter, så du får en kode eller link du kan laste det ned med. Men ville du gått for og kjøpt det det der? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg har ingen anelse om hvor du får det billigst, men jeg handler stort sett fra Amazon.com, Greenmangaming.com og direkte fra Steam. Av andre steder du kan sjekke har du Gamefly.co.uk og Viagame.no bl.a. Jeg ville kjøpt det der jeg fikk det billigst :-) Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Men ville du gått for og kjøpt det det der? Siden det er ein seriøs butikk er det vel bare til å kjøpe det der Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Amazon.com, Greenman gaming, GoG, G2P og Steam er de butikkene jeg handler fra. Bruker å sjekke litt mellom de for å se hvor jeg får det billigst. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Amazon.com er i USA, mens Amazon.co.uk er i England. Vil tro den engelske blir litt billigere enn den amerikanske. Ellers har vi jo Amazon.de i Tyskland og Amazon.fr i Frankrike, for eksempel. Men de er ikke på engelsk (sist jeg sjekket), så det er en fordel å kunne tysk/fransk. I hovedsak har de samme ting som i England og USA, men de har også noen egne ting du ikke finner i de andre. Fant for eksempel noen spill til DS i den tyske Amazon, men ikke i de andre. Btw andre Amazon-sider er i Canada, Kina, Japan, Østerike og Italia, men aner ikke hvilken adresse de har annet enn den italienske, som er Amazom.it. Endret 7. juli 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå