Slettamann Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Måse i et tre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Litt uvanlig at måken lander i løvtrær slik som her ? Allikevel et fint bilde av en Fiskemåke Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Artig å se måsen i treet, Slettamann ! Eksponeringen er nok en liten skivebom da det ble mye utbrente høylys må fuglen Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Litt uvanlig at måken lander i løvtrær slik som her ?Allikevel et fint bilde av en Fiskemåke Akkurat her (ved Prestvannet på Tromsøya) er det et vanlig syn at måkene sitter i trærne Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Artig å se måsen i treet, Slettamann !Eksponeringen er nok en liten skivebom da det ble mye utbrente høylys må fuglen Det er nok ikke eksponeingen som er så hakkende gal, med den høye ISO-en som stjeler detaljer. Takk for respons Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Artig å se måsen i treet, Slettamann !Eksponeringen er nok en liten skivebom da det ble mye utbrente høylys må fuglen Det er nok ikke eksponeingen som er så hakkende gal, med den høye ISO-en som stjeler detaljer.Takk for respons Men ISO-innstillingen er jo en del av eksponeringen, likedan som lukkerhastighet og blendervalg. Eksponering betyr vel fordeling av lysomfanget Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Artig å se måsen i treet, Slettamann !Eksponeringen er nok en liten skivebom da det ble mye utbrente høylys må fuglen Det er nok ikke eksponeingen som er så hakkende gal, med den høye ISO-en som stjeler detaljer.Takk for respons Men ISO-innstillingen er jo en del av eksponeringen, likedan som lukkerhastighet og blendervalg.Eksponering betyr vel fordeling av lysomfanget Ja, jeg uttrykte meg nok litt upresist der. Høy ISO betyr uvegerlig en viss grad av støydemping. Og her kan det forsvinne detaljer. Da skulle vi vel være sånn noen lunde enige på området Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Artig å se måsen i treet, Slettamann !Eksponeringen er nok en liten skivebom da det ble mye utbrente høylys må fuglen Det er nok ikke eksponeingen som er så hakkende gal, med den høye ISO-en som stjeler detaljer.Takk for respons Men ISO-innstillingen er jo en del av eksponeringen, likedan som lukkerhastighet og blendervalg.Eksponering betyr vel fordeling av lysomfanget Ja, jeg uttrykte meg nok litt upresist der. Høy ISO betyr uvegerlig en viss grad av støydemping. Og her kan det forsvinne detaljer. Da skulle vi vel være sånn noen lunde enige på området Ja da snakker vi samme språk, Slettamann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg