Nelson09 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Flott tur i dag. desverre litt avkortet for min del. Her er ihvertfall noen av mine 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Takk for hyggelig treff som vanlig. Jeg hengte meg litt opp i ett område i starten, men vi fant nå sammen igjen. Hehe. Her er mine beste bilder fra idag. Bare 4 stk nå, men jeg poster kanskje flere senere. Den grønne drømmen I og II Diverse Endret 6. juli 2013 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Supert fototreff som vanlig - har bare noen få bilder foreløpig. (Jeg ble data-opptatt da jeg kom hjem med en sak jeg lærte av Tor-Atle og det fungerte fint...takk for det til data-guruen.) I ny-museet: Rhodochiton atrosanguineum - Blodbeger Rhodochiton atrosanguineum - Blodbeger Andedammen Andedammen Vandrer på Ringve-stier I Sponhuset I tillegg fikk jeg en fin sykkeltur: Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Supert at data-tipset mitt fungerte, Randi. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Supert at data-tipset mitt fungerte, Randi. Det gikk som en drøm med 5000filer, men ikke dra (da ble de borte fra utforsker, ville ha de der også), Copy/Paste måtte jeg bruke. Tok ikke lang tid. - har gitt "oppskriften" videre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Supert at data-tipset mitt fungerte, Randi. Jeg fiks tipset referert, og det var et godt råd Ser at dere har hatt en fin tur i godværet. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hei og takk for en fin tur i knallværet. 1.Den første blomsten (jeg tok bilde av) 2.Finner ikke noe navn på dette bildet, og jeg er ikke så dreven på botanikk 3.Hm, og her har vi en...trenger litt hjelp på denne. 4.Her har vi en Invertus Ringveus 5.Sommeridyll 6.Litt minimalistisk versjon av sommeridyllen 7.Rull (fordi jeg måtte rulle meg rundt i stenene for å få tatt dette bildet. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 1. Gullvegg 2. Blomst 3. And 4. Berg 5. Stein Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Takk for turen! Fine og varierte bilder alle! 1. Rusten dör blant blomstene. 2. Ringve museum. 3. Kastanjetre. 4. Solbriller. 5. Klatrehortensia (tror jeg). 6. Ung kvinand?? 7. Sponhuset. 8. Sponhuset. 9. Sponhuset. 10. 11. 12. Gammel trebåt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Forresten, nå er jeg nysgjerrig, hva dreide seg datatipset om? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Ja, flotte bilder fra alle...veldig variert og forskjellig vi har sett. - At jeg ikke oppdaget nr.9, Helena...den var stilig. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Forresten, nå er jeg nysgjerrig, hva dreide seg datatipset om? Man kan eksportere epost fra Windows Mail og andre Microsoft-epost-programmer ved å merke dem ut, og "dra" dem ut av programmet, og over på skrivebordet eller i en folder. Mange epostprogrammer kan importere de samme filene ved at man merker ut de samme filene i en folder, og drar dem inn i epost-programmet. Jeg ble forresten solbrent i nakken i går, jeg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Man kan eksportere epost fra Windows Mail og andre Microsoft-epost-programmer ved å merke dem ut, og "dra" dem ut av programmet, og over på skrivebordet eller i en folder. Mange epostprogrammer kan importere de samme filene ved at man merker ut de samme filene i en folder, og drar dem inn i epost-programmet. Jeg ble forresten solbrent i nakken i går, jeg. Aha, OK! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Intens foto-virksomhet her, Endret 7. juli 2013 av RandiA 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Intens foto-virksomhet her, Jeg ser jeg gikk glipp av et fint og sommerlig fototreff. Jeg er tilbake i byen, så hvis det blir snakk om flere treff i nærmeste framtid, håper jeg jeg kan bli med. Takk for turen! Fine og varierte bilder alle! 1. Rusten dör blant blomstene. 2. Ringve museum. 3. Kastanjetre. 4. Solbriller. 5. Klatrehortensia (tror jeg). 6. Ung kvinand?? 7. Sponhuset. 8. Sponhuset. 9. Sponhuset. 10. 11. 12. Gammel trebåt. Veldig flotte bilder - særlig de fra Sponhuset! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Morsomt bilde Randi! Typisk fototreff. Tusen takk Linepusle! Det er så pent inne i Sponhuset. Spesielt på vintern er det fantastisk lys. Synd du ikke kunne bli med, men jeg (og sikkert fler) drar gjerne på ekstraturer, så hvis du får lyst er det bare å si fra i tråden. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Møtes en dag denne uken i byen kanskje..(.Sissel er på besøk.) Ja, da blir det et lite chatte-møte i byen i morgen. Bildene fra treffet ligger i et set på Flickr - om noen reagerer på publisering, gi meg et hint. Og et lite Blogg-referat. Endret 10. juli 2013 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå