AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Heisan. Jeg er en gutt på 25 år som så lenge jeg kan huske har vært plaget med en fetish jeg ikke øsker og ha. Jeg tenner på bleier. Jeg har forsøkt alt som kan tenkes, for og slutte og tenke og fantasere om emnet. Men igjen og igjen sniker tankene og fantasiene seg inn i hodet mitt, f.eks ved onanering. Jeg har så smått begynt og innse at jeg neppe blir kvitt fetishen, og har begynt og prøve så smått og akseptere den som en del av meg. Men jeg som alle andre ønsker gjerne en søt jente ved min side, og det er her jeg blir redd og stressa når jeg tenker på akkurat det, Jeg ser forsåvidt normal ut, så uten og fortelle om fetishen min, skulle jeg nok klart og funnet en kjæreste. Men det ville føles veldig uærlig, og rett og slett umulig og skulle forsøke å skjule det i all evighet. Hadde jeg truffet en jente jeg kunne tenkt meg og være sammen med, ville jeg følt meg tvunget til og fortelle om det. Mange scenarioer har utspilt seg i hodet mitt når jeg tenker hvordan en slik samtale hadde gått. Svært få av dem går i min favør. Hvordan ville dere reagert dersom en mulig kjæreste/partner hadde fortalt om en slik festish? Avsluttet alt omgående? Akseptert? Blitt nysgjerrig? Kunne gjerne tenkt meg høre andres tanker om emnet, spesielt til jentene som er her, da jeg selv er heterofil og det er jenters generelle tanke om emnet jeg ønsker mest og utforske. Men for all del, dere gutters tanker settes også pris på. Mvh frustrerte meg Anonym poster: 2244311529fbc2101c897e2449afd5a1 Anonym poster: 2244311529fbc2101c897e2449afd5a1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 6. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. juli 2013 Få deg unge, og du vil oppdage at bleier ikke er noe å trakte etter. 10 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Dette er første gang jeg har hørt om denne fetishen. Kunne du utdype hva/hvorfor du tenner på bleier? Tenner du også på bleier om den sitter bundet rundt rumpa på en baby? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hva vi seksualiserer varierer sterkt. Det finnes uendelig mange fetisher. Alt fra trær til regntøy. Det du er redd for er kanskje å tenke å bli sett på som pedofil fordi bleier forbindes med barn, men det trenger ikke å være seksulisering av barn, men det er noe ved bleier som virker pirrende. Mye av slike ting er assosiative og de trenger heller ikke være bevisst. Hva folk tenner på er like individuelt som individet selv. Har du f.eks lyst til å ta på deg bleier selv. Vil du at partneren skal gjøre det ? Er det selve bleien som objekt ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Hei Jeg må bare få si det klart med en gang. Bleier i forbindelse med barn har ingen effekt, og takk gud for det! Jeg er ikke pedofil, har aldri hatt noen tanker om barn i bleier. Bare så det er klart. Det kan være flere scenarioer og fantasier som gjør det pirrende. En periode var tankene mye inne på og bli litt dominert av en jente på min alder, der jeg ble tvunget til og måtte gå med bleier. Bli litt ydmyket rett og slett. Andre ganger tenker jeg på jenter i bleier, gjerne sammen med litt lett bondage. Det er mange forskjellige tanker som kommer og som jeg finner pirrende. Jeg har selv bestilt bleier på nettet, og følelsen de gir meg kan nok ikke beskrives, men for meg er det fantastisk. Hva skal jeg si, mykt, varmt, betryggende. Det at jeg føler slikt har alltid frustrert meg. Jeg skulle gjerne byttet festishen i noe annet, men det er nå slik jeg er skapt. Anonym poster: 2244311529fbc2101c897e2449afd5a1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Legger ved en link fra wikipedia om festishen, skulle noen ønske og lese om emnet. http://en.wikipedia.org/wiki/Diaper_fetishism Anonym poster: 2244311529fbc2101c897e2449afd5a1 Lenke til kommentar
Populært innlegg TityBoi Skrevet 6. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. juli 2013 Du kan med andre ord gå alderdommen smilende i møte gebiss og bleier overalt 10 Lenke til kommentar
Teza Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Vil tro det er det å bruke bleien som er fetishen her, at det gir en god/stimulerende følelse. Kanskje pirrende å ha på mens man er ute blandt folk og/eller god å ha på under onanering. Er ikke første gang jeg hører om dette og tror det er ganske mange som har denne fetishen. Men som alt annet her i verden som ikke er normalt i det daglige liv, eller som er forståelig for alle, blir det vel betraktet som et slags tabu. Dette gir deg tydligvis noe, det får deg til å føle noe godt. Mitt tips vil være å leve ut denne fantasien og dra det så langt som du tør. Finn ut om det er noe du vil komme til å fortsette med eller om det er noe som går over etter du har turt å leve ut fantasiene en stund. Tror ikke det er mange som ønsker at du skal leve det ut helt åpenlyst i et fohold, med mindre begge har denne fetishen, men tror nok mange kan akseptere at du holder på med det litt "anonymt" i et forhold. Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Fetishen din virker helt akseptabel og grei. Nyt at du har noe ekstra å kunne glede deg over Lenke til kommentar
antih3lt Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Lest om dette før på sexsider. Smilte når jeg leste det. Mange jenter er pripne, så du vil nok få noen WTF-situasjoner. Men det gjelder oss alle. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Med alderen skjer også forandringer. I dag ville jeg ikke hatt noen problemer med jenter med bleiefetish -- fordi jeg ikke er 14. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det er vel betre å tenne på bleier enn å tenne på born/ungdom under 16? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Få deg jobb på gamlehjem så skal du nok få se at fetishen din forsvinner ganske så fort! Anonym poster: 0131a8cb2de575856c50b0e46082fa49 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Prøvd å leve det max for å kanskje gå lei og miste spenninga i det? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det kan være mange aspekter til dette F.eks psykologisk regresjon. Tilbakesteg utviklingsmessig for å slippe vekk fra problemer i nåværende livssituasjon. Savn etter friheten til å urinere og bæsje hvor man vil Ønske om å bli tatt vare på. Hjelpesløsheten av å være avhengig av noen. Gi illusjonen av å gjøre seg yngre Vise sårbarhet Virke pirrende ved å gjøre noe sosialt forbud. Dabladet har forresten en video om et av aspektene ved dette; http://www.dbtv.no/?vid=2030982780001 Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Med tanke på det motsatte kjønn hadde iallefall JEG holdt helt stille om det. Men, det må du jo vurdere selv når dagen kommer. Hadde en jente f.eks. hatt samme fetishen!? Hadde sikkert kunne godta det uten at det ble et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg