smort1 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Bra, men hadde blitt bedre med andre "speilinger"! De speilingene forstyrrer "spenningen" mellom hovedobjektene! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Pent utført med lekkerbil og fin modell. Jeg er dog usikker på om dette fungerer for meg. Det skjer litt for mye rundt omkring i bakgrunnen. Et annet spørsmål er om det er riktig å ha en spenstig bil og en flott dame i samme bilde; noen mener det er et must Jeg er ikke like sikker - i så fall ør dama gjøre noe bilrelatert; være på vei inn i bilen f.eks. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Pent utført med lekkerbil og fin modell.Jeg er dog usikker på om dette fungerer for meg. Det skjer litt for mye rundt omkring i bakgrunnen. Et annet spørsmål er om det er riktig å ha en spenstig bil og en flott dame i samme bilde; noen mener det er et must Jeg er ikke like sikker - i så fall ør dama gjøre noe bilrelatert; være på vei inn i bilen f.eks. Jeg kan vel si det sånn at hun er over gjennomsnittet bilinteressert når kjørte ca 3 timer hver vei ! for å være med på bilder sammen med 2 Porsche 911 Turboer. Jeg plukket ut dette bildet mest som en start og har gradvis endret litt syn på bilder og hvor ryddig/striglet/redigert de skal være, men kommer flere fra denne shooten etterhvert inkl i bilene. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Bra, men hadde blitt bedre med andre "speilinger"! De speilingene forstyrrer "spenningen" mellom hovedobjektene! Det kommer andre bilder fra denne serien, dette ble plukket ut litt mer tilfeldig. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Fin bil ...:-) En ting man kan savne med stillbilder til tider er lyden ;-) Denne 911 Turboen har ca 500 hk og låter deretter når gasspedalen får litt å jobbe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg