Gå til innhold

Eriane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent utført med lekkerbil og fin modell.

Jeg er dog usikker på om dette fungerer for meg. Det skjer litt for mye rundt omkring i bakgrunnen.

Et annet spørsmål er om det er riktig å ha en spenstig bil og en flott dame i samme bilde; noen mener det er et must ;) Jeg er ikke like sikker - i så fall ør dama gjøre noe bilrelatert; være på vei inn i bilen f.eks.

Lenke til kommentar

Pent utført med lekkerbil og fin modell.Jeg er dog usikker på om dette fungerer for meg. Det skjer litt for mye rundt omkring i bakgrunnen. Et annet spørsmål er om det er riktig å ha en spenstig bil og en flott dame i samme bilde; noen mener det er et must ;) Jeg er ikke like sikker - i så fall ør dama gjøre noe bilrelatert; være på vei inn i bilen f.eks.

Jeg kan vel si det sånn at hun er over gjennomsnittet bilinteressert når kjørte ca 3 timer hver vei ! for å være med på bilder sammen med 2 Porsche 911 Turboer. Jeg plukket ut dette bildet mest som en start og har gradvis endret litt syn på bilder og hvor ryddig/striglet/redigert de skal være, men kommer flere fra denne shooten etterhvert inkl i bilene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...