Talker Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg lurer på om bildet er bøyd bak det flate glasset på denne skjermen. Kan man da se dette? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Har tenkt å bestille en eller annen skjerm i kveld så det haster litt... ikke for å mase da men.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 For det første, hvorfor må lage et nytt innlegg for hvert spørsmål ? For det andre er ikke glasset flatt, det er bøyd. Akkurat som bilderøret. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 For det første, hvorfor må lage et nytt innlegg for hvert spørsmål ? For det andre er ikke glasset flatt, det er bøyd. Akkurat som bilderøret. sorry for dette med postingen...er virkelig ikke glasset flat på denne skjermen? mener å ha hørt at folk har sagt det.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 For det første, hvorfor må lage et nytt innlegg for hvert spørsmål ? For det andre er ikke glasset flatt, det er bøyd. Akkurat som bilderøret. sorry for dette med postingen...er virkelig ikke glasset flat på denne skjermen? mener å ha hørt at folk har sagt det.. Dette 3 gangen jeg sier følgende, glasset og bildetrøret er BUET !!!! Hvor mange ganger er jeg nødt å si det ? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hallo ro ned litt.....gå et annet sted hvis du skal kjefte og smelle!! Lenke til kommentar
Talker Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Hallo ro ned litt.....gå et annet sted hvis du skal kjefte og smelle!! takker min venn (med samme skjermkort )Hva er den billigtste skjermen med flatt glass da? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hallo ro ned litt.....gå et annet sted hvis du skal kjefte og smelle!! Jeg blir litt irritert når han holder på som han gjør. Lager nye topicer for hvert spørsmål og stiller samme spørsmål igjen og igjen Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg blir litt irritert når han holder på som han gjør. Lager nye topicer for hvert spørsmål og stiller samme spørsmål igjen og igjen Meget enig. Irriterende som fy. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 sorry me da... :o kunne kansje tatt det på en annen måte... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hva er den billigtste skjermen med flatt glass da? De billige med flatt glass er som regel med buet bildetrør og det er ikke noe pent. Hvis du vil ha en skjerm som er ordentlig flat, må du nok ut med ca. 3000 Lenke til kommentar
Talker Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Hva er den billigtste skjermen med flatt glass da? De billige med flatt glass er som regel med buet bildetrør og det er ikke noe pent. Hvis du vil ha en skjerm som er ordentlig flat, må du nok ut med ca. 3000 Så flatt glass med buet bilderør er absolutt ikke til å annbefale? Ingenting som er bedre med det? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hva er den billigtste skjermen med flatt glass da? De billige med flatt glass er som regel med buet bildetrør og det er ikke noe pent. Hvis du vil ha en skjerm som er ordentlig flat, må du nok ut med ca. 3000 Så flatt glass med buet bilderør er absolutt ikke til å annbefale? nei, jeg anbefaler ikke det. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Hva er den billigtste skjermen med flatt glass da? De billige med flatt glass er som regel med buet bildetrør og det er ikke noe pent. Hvis du vil ha en skjerm som er ordentlig flat, må du nok ut med ca. 3000 Så flatt glass med buet bilderør er absolutt ikke til å annbefale? nei, jeg anbefaler ikke det. Hvilken skjerm som er billig som ikke har denne såkalte "flatheten" ville du annbefalt da?Har lest om folk som har kjøpt skjermer som er så dårlige at de må konsentrere seg får å lese tekst. jeg skal ikke ha en så dårlig en. må være en 19'' Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Anbefaler denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=24232&t=270&l=2&AvdID=1&CatID=23&GrpID=6&s=pl Jeg har den skjermen selv, er veldig fornøyd. Du får veldig mye for pengene. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jepp bilderøret er fakeflat, det ligger ein glasplate foran. men det er til å anbefale har noe lignande skjerm sjølv ganske bra bilde!!! :wink: PS: Du merker ikkje forskjell på bildet... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jepp bilderøret er fakeflat, det ligger ein glasplate foran.men det er til å anbefale har noe lignande skjerm sjølv ganske bra bilde!!! :wink: PS: Du merker ikkje forskjell på bildet... Hvis du snakker om 957p, så tar du skammelig feil. Den er ikke fakeflat Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg anbefaler Samsung Syncmaster 959NF (naturalflat)...Denne skjermen er flat og har et Diamondtron bilderør. Meget bra bilde, klarer 1600*1200 i 106hz! Denne skjermen er billig og bra. Det lønner seg å ikke kjøpe det aller billigste når du skal velge skjerm, er jo tross alt en komponent man gjerne har i mange år. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jepp bilderøret er fakeflat, det ligger ein glasplate foran.men det er til å anbefale har noe lignande skjerm sjølv ganske bra bilde!!! :wink: PS: Du merker ikkje forskjell på bildet... Hvis du snakker om 957p, så tar du skammelig feil. Den er ikke fakeflat Noe må det nå være med den, ingen supre 19" koster 1800kr vett. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Jepp bilderøret er fakeflat, det ligger ein glasplate foran.men det er til å anbefale har noe lignande skjerm sjølv ganske bra bilde!!! :wink: PS: Du merker ikkje forskjell på bildet... Hvis du snakker om 957p, så tar du skammelig feil. Den er ikke fakeflat Noe må det nå være med den, ingen supre 19" koster 1800kr vett. Den ser jo flat ut på bildet da men :-) Du får denne skermen for en hundrelapp mer.. den er fakeflat trur det ivertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå