Gå til innhold

Adore me!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rått bilde, du har fått fram et topp utrykk, og fotografisk meget bra! Har ikke noe annet konstruktivt å komme med...well done.mvh Ulv

Takker, UlvS! :)

Får vel heller gi "kunstneren" all kreditt.

Jeg falt pladask for dette blikket, og var faktisk på nippet til å kjøpe T-shirten! ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Hello Svein :) This guy is real PINK and its a good picture than :)God sommer !!!!!Leif :)
Takker, Leif! Og fortsatt god sommer! 24°C og bare velstand, her idag! ;)

Takk. Høres bra ut Svein og her en mellomdag etter noen dager med govær,, er melt 20 imårra, ja i vind då haha tra la la

God lørdags kveld

Skål !!!!!!

Lenke til kommentar
Hello Svein :) This guy is real PINK and its a good picture than :)God sommer !!!!!Leif :)
Takk. Høres bra ut Svein og her en mellomdag etter noen dager med govær,, er melt 20 imårra, ja i vind då haha tra la la God lørdags kveldSkål !!!!!!

Skål, og god lørdagskveld, deroppe! :)

Lenke til kommentar
Takk. Høres bra ut Svein og her en mellomdag etter noen dager med govær,, er melt 20 imårra, ja i vind då haha tra la la God lørdags kveldSkål !!!!!!

x,....eller er nedee haha tra lalal

Lenke til kommentar
x,....eller er nedee haha tra lalal

;)

Lenke til kommentar
Rått bilde, du har fått fram et topp utrykk, og fotografisk meget bra! Har ikke noe annet konstruktivt å komme med...well done.mvh Ulv
Takker, UlvS! :)Får vel heller gi "kunstneren" all kreditt.Jeg falt pladask for dette blikket, og var faktisk på nippet til å kjøpe T-shirten! ;)

Da blir det for meg en form for avfotografering av en annen fotografs kunst/fotografi, noe du burde ha gitt opplysning om da du la ut bilde.

Lenke til kommentar
Takker, UlvS! :)Får vel heller gi "kunstneren" all kreditt.Jeg falt pladask for dette blikket, og var faktisk på nippet til å kjøpe T-shirten! ;)
Da blir det for meg en form for avfotografering av en annen fotografs kunst/fotografi, noe du burde ha gitt opplysning om da du la ut bilde.

Mulig, det du!

Ser jo en slags signatur på bildet, og ser en på detaljer i full størrelse, så ser en at det er tekstiler....., så jeg trodde det var opplagt......

La det jo også ut under humor...., men skal nok huske å gjøre det ved senere anledninger. No problem!

PS! la til info under bildet nå! :ph34r:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...