Nikolai01 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Etter å ha spurt et par kompiser som ikke hadde hørt om det håper jeg kanskje noen her har fått den samme error msg. Floppy disc(s) fail (40) <--- har sjekka kabler og dem ser helt fine ut. Noen som vet hva som er galt når jeg får denne error msg ? Håper på svar Edit : Får vel si hva jeg har gjort først . Har tatt ut 2 mindre hardisker fra maskinen og satt inn 1 hardisk uten oprativ system på. Hardisk og cdrom etc er ok i bios. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Floppykabelen feil vei?? Lyser dioden på floppystasjonen konstant, så er det kabelen som er satt feil vei ihvertfall.. Lenke til kommentar
Nikolai01 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Floppykabelen feil vei?? Lyser dioden på floppystasjonen konstant, så er det kabelen som er satt feil vei ihvertfall.. Faktisk så lyser dioden hele tiden!! Trodde ikke at det gikk an å sette kabelen feil vei :o Går å prøver.... Lenke til kommentar
Nikolai01 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Det var det som var galt Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå