Etaf Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hei! I dag har vi fem TV-er i husstanden, og internettabonnement fra Canal Digital. Da vi bestilte internettabonnementet fikk vi med en dekoder og grunnpakken (regner med det er grunnpakken). Altså er en TV oppsatt med dekoder og kanaler fra Canal Digital, resten er koblet til kabel-TV nettet. ”Problemet” er at TVene som er koblet til kabel-TV har mye mindre kanaler og ikke minst veldig dårlig kvalitet. Jeg ønsker med andre ord fem TVer med HD-kvalitet, om jeg får med de ekstrakanalene fra Canal Digital har lite å si. Derfor lurer jeg på hva som vil være den billigste/beste løsningen. Den ene løsningen er vell å bestille fire dekodere og kort til fra Canal Digital, hvor mye vil dette koste? Jeg lurer også på om det går an å kjøpe fire dekodere uten abonnement eller lignende, også koble disse opp mot kabel-TV nettet. Går dette an med dreambox eller en billig dekoder fra elkjøp eller lignende? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det du trenger finner du her. Hvis du har nyere TV som er godkjent så kan du kjøpe kortleser, eller så er løsningen å kjøpe Canal Digital sine dekodere. Du trenger ikke noe abonnement, men dekodere og kortlesere trenger et programkort som koster kr 25,- pr mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå