Villabooi Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hei folks! I går skjedde det plutselig noe rart med min iphone 4s. Jeg tok den opp av lomma og så at skjermen var svart. Skrudde den på, apple-symbolet dukket opp, men så ble skjermen svart. Dette skjedde gjentatte ganger. Jeg koblet så i laderen, og da kom den på som vanlig. Jeg la merke til at etter over èn time på lading hadde batteriprosenten gått fra 53% til 54%, noe som strengt tatt er merkelig. Når jeg tok ut laderen gikk skjermen i svart med en gang. Jeg har ransaket internett og prøvd ut det meste (inkl. holde inne knapper samtidig) og finner ikke ut av hva som er problemet. Har testet en rekke ulike ladestasjoner. Skulle på en måte tro det var batteriet som var gåent, men da skjønner jeg ikke den batteriprosenten. Jeg får altså ikke brukt telefonen. Kan noen hjelpe meg? Noen opplevd liknende? Eller tips til hva som feiler telefonen? Setter umåtelig stor pris på hjelp på denne!! Mvh Henrik, 19 Lenke til kommentar
EL FUEGO Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 prøvd å gjenopprette telefonen? dersom problemet er med software burde dette isåfall løses. du har vel 24 mnd. reklamasjon hos apple når du kjøper iphone? da kan kanskje de hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå