Kurt Lekanger Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Nå kan du finne igjen Sony-mobilen hvis du mister den.Sony klar med Find my iPhone-lignende sikkerhetsløsning Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Dette har også Windows Phone sånn til opplysning, og det har de hatt lenge 3 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Testet selv dette tidlig i år. Alle funksjoner fungerte faktisk helt smertefritt. * Ekstrem høy "alarm" for å finne telefonen * GPS-Lokalisering, ned til nærmeste meter * Factory-reset inkl. alt av personlig informasjon som feks bilder osv. Ble testet på en Xperia V og en Xperia S 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det finnes "apper" som gjør dette og disse har så vidt jeg vet vært tilgjengelig i en god stund nå. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Au, itavisen overskrift jo. Har ingenting med apple å gjøre dette. Find my phone finnes til android og itavisen. Samsung har hatt samsung dive i årevis. 5 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ble testet på en Xperia V og en Xperia S Knall, da satser jeg på å prøve å skru på dette på min Xperia V. Vurderer også å kryptere home foldern, er det noen som har erfaring med dette? Vil det endre noe på innholdet (i.e. jeg trenger backup)? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det er (var) også mulig å legge inn manuelt på 2011 modeller Xperia, men tror ikke den vil fungere på andre fabrikanter da den kun styres fra Xperia-menyen Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Kramellinnilakrissåinnmarisjokolade (banneord)!!! Som jeg hater Sony mobiler.. djeezus, er det mulig å lage noe så forbanna crap. Sorry, måtte få det ut, kjenner aggresjonen pipler ut av huden. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Høres ut som et godt begrunnet hat og på ingen måte pga. enkeltproblemer eller brukerfeil. Hint: posten din er verdiløs som hets mot Sony. Selv er jeg ganske så fornøyd med min Sony Xperia V. Eneste er at de vanntette dekslene er til tider irriterende og skjermen har ganske ræva innsynsvinkel og kontrast ved høy lysstyrke. Ellers kan jeg nevne at Sony ble kåret til OEM of the year av XDA, det største communtiet for utvikling og hacking av telefoner. 1 Lenke til kommentar
Siggen321 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) EDIT: Glemte å lese artikkelen før jeg kommenterte... Endret 6. juli 2013 av Siggen321 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Vil dette også komme på Xperia Tablet Z? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 WP 7 og 8 hadde det lenge. Samsung har også hatt det lenge på android telefoner 2 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er dette fortsatt aktivt etter at telefonen er rootet, wipet og custom distro er lagt inn? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Sporingsløsning heter det, har ingenting med iphone og gjøre!! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nei, hadde jo dette, riktignok med tredjeparts-programvare selv når jeg hadde windows mobile, og det er mange år siden, var før iphone1 kom engang. AtW Lenke til kommentar
Bskill Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dette har også Windows Phone sånn til opplysning, og det har de hatt lenge Helt rett! Og de har hatt det siden dag 1. Godeste Kurt Lekanger burde vite bedre enn å gå i iPhone-fellen. Det er ikke alltid riktig å bruke Apple som referansepunkt! Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Er dette fortsatt aktivt etter at telefonen er rootet, wipet og custom distro er lagt inn? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg