fjarle Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Vi deler ut to Samsung Galaxy S4 Active.Konkurranse: Vinn Samsung Galaxy S4 Active Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Skal greit benytte med av pimp mode når jeg vinner denne telefonen 2 Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ja, også må jeg huske på å bannlyse Rick Astley fra spotify listene mine! 2 Lenke til kommentar
Rene015 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Når blir vennerne annonsert? Lenke til kommentar
Marcus P Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Når blir vennerne annonsert? Jeg vet ikke når "vennerne"blir annonsert, men jeg vet at vinnerene blir annonsert på mandag. Konkuransen varer til klokka 12:00 på mandag. Jeg anbefaler å lese artikelen neste gang Lenke til kommentar
joebush Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Til tross for at flere websider har påstått det, skal ikke S4 Active være støtsikker, slik som 'bulldoser'-mobiler er. Så dersom man skal ha en telefon som tåler mer enn litt vann, er det lurt å unngå denne. Jeg savner skribenter som gjør ferdig leksene sine. Det er et nokså viktig poeng å få frem, når man først tar opp kampen med 'bulldoser'-mobiler. Endret 6. juli 2013 av joebush Lenke til kommentar
Retrogamesfan97 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hvilken farge kommer mobilene i som kommer i posten? 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Air, aqua hva blir det neste Fire-mode? Earth-mode, det er vel Startrek det, beam me up/down eller hva det er de sier. Det er vel Firefox som var tidlig med bruk av fire. Rart de ikke har en Fire-mode da. Endret 7. juli 2013 av G Lenke til kommentar
Marcus P Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Så bra at de gir ut to modeller. Så hvis jeg tar antall ganger jeg har vunnet før, og ganger det med 2 så blir.....så blir det 0 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Angående farger - foreløpig er bare den grå/svarte utgaven som er lansert i Norge, og det er den vi får dele ut. Normalt prøver vi å få til at vinnerne kan velge, men etter hva vi fårstår kan det drøye en stund før andre farger eventuelt kommer til Norge, så premiene her har altså fargen som er vist i toppbildet Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg glemte å trykke 2 ganger på "send" og så passerte klokka 12 Lenke til kommentar
Erikdude27 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvordan får man vite om man har vunnet? Og når idag? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvordan får man vite om man har vunnet? Og når idag? Ligger ute på forsiden til amobil amobil.no: Vant du en vanntett muskelmobil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg