Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er det med kvinner og forfall egentlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg mangler ord som dekker graden av humring over disse trådene dine kjære kalkunkrøllen, men man kan heller ikke unngå å kjenne lukten av svidd biff, og biff er jo digg, førståss ;)

Som dobbelt så gammel hunk, vil jeg si at interessen for hele konseptet "kjærringer" har endret seg kraftig

den gamle inn og ut leken blir så forbasket kjedelig i lengden - nesten som den derre jævla rutinen "vinterdekk sommerdekk ..) .. :p

Lenke til kommentar

Kalkunkrøll, du hater virkelig kvinner. Alle trådene dine lyser av sjåvenisme og oppmerksomhetssyke. Kanskje alle disse kvinneproblemene dine hadde løst seg om du startet å respektere de, så kanskje de respekterer deg tilbake.

On-topic: 25 år > 18 år. Både når det gjelder utseende og det meste annet. Jeg har hele mitt liv likt gjevnaldrende kvinner best (er 27), og det ser ikke ut til å forandre seg. Nå synes jeg 18-19 åringer bare er ekkelt.

Endret av Skurupu
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke hatt en 18 åring om du heiv dem etter meg. Jeg er noen få år fra 30, og de flotteste damene er på min alder.

At du har blitt herligere med årene er det nok langt i fra alle som er enige om.

Endret av Jofred
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Morsomt å se hvor politisk ukorrekt tråden til trådstarter er, men allikevel får han mengder av pluss :-) Forøvrig et prakteksemplar på at anonym plussing er praktisk.

Endret av Occi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mente selvsagt skype. Men med samme microsoft hotmail.

Siden ingen vil ta en slik tråd på alvor, noe TS heller ikke forventer, kan vi vel konkludere med at dette ikke dreier seg om noe annet enn et herlig sommertroll.

Selvfølgelig er jeg ikke et troll. Det er jo ikke sånn at jeg bringer noen revolusjonerende observasjoner her, annet enn åpenbaringer ikke alle nødvendigvis har gjort om de har hatt tilgang på nye kull av ungjenter hver sesong og neglesjert det å forholde seg til de som bør anses som de eldre herrers snevre valgmuligheter. Jeg er sjokkert over at de elddres så fort og du kan jo tenke deg at de jeg anså som 36-40 antageligvis da faktisk bare er 30? Men det er hvertfall oppmuntrende å se at flertallet her ikke har noen problemer med et annen rangs utseende, da det gjør det lettere å fortsatt ha hegmoni over den ferske frukten, men rent vitenskaplig klarer jeg ikke ta svarene her for seriøst, da jeg også er sikker på at mange hadde valgt ferdig-taco og grandis over en indrefillet de måtte tilbrede selv. Ikke sant?

Kalkunkrøll, du hater virkelig kvinner. Alle trådene dine lyser av sjåvenisme og oppmerksomhetssyke. Kanskje alle disse kvinneproblemene dine hadde løst seg om du startet å respektere de, så kanskje de respekterer deg tilbake.

Hvor i all verden har du fått det for deg at de ikke respekterer meg? Du må gjerne respektere kvinner i senk å satse på å få respekt tilbake, å si deg fornøyd med en endt kveld som endte med at alle kan gå rolige med respekt for hverandre til hver sin seng, men jeg går for å fukte dem nedentil, og gir katta i hvem som respekterer det eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, og 0 er ogso eitt siffer. ;)

sånn skal det være - ikke gi dem en eneste millimeter ... du er min helt :w00t:

paul-peter-rubens-venus-und-adonis-08729.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...