Populært innlegg Kalkunkrøll Skrevet 6. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. juli 2013 Var innom min msn som jeg sist brukte da jeg gikk ut vgs, som er blitt noen år siden, og til min store overraskelse var faktisk mange av mine tidligere klassekamerater og venninner pålogga. Det som var enda mer overraskende er hvordan samtlige av de jentene jeg husket som meget så attraktive allerede har begynt å forfalle og fått påbegynnende kjerringfakter. Jeg er i en alder av 24 og har bare blitt herligere med årene. Jeg ser såpass bra ut at det eneste kvinner kan pirke på er min manglende vilje til å krype, spandere og smigre slik de andre "mennene" ofte gjør for å komme i buksene på dem, samt at jeg ikke er rik (ennå), men likevel har jeg høy markedsverdi hva sex-relasjoner angår. De jentene jeg har vært med har vært fra 18 til 22 og samtlige av dem har sett meget godt ut, men de jentene fra mitt eget årskull kan man ikke si det samme om. Nå så jeg riktig nok bare par-tre av de jeg gikk på skole med før, men det er irkelig et makabert syn. Ikke fordi de ser ut som uttørka sisker ennå, men tendensene er der. Jeg har for all del egentlig sett dette tidligere.problemet er at jeg aldri går bort til kvinner som er i den forfatning og har alltid trodd de var rundt 28-35 år gamle og heldigvis lang utenfor utenfor min slagmark, men nå innser jeg at 24-25 år gamle kvinner faktisk er av den ytre kvaliteten jeg avskrev som avdanka, ferdigpulte, etablerte småbarnsmammaer. Formfulle, saftige ben har blitt til smalere, rettforma bønnestengler med litt løst "valpefett" samt en del pigmentflekker, men likevel bærer de preg av å være tyngere nå selv om fruktbarheten har skrumpet litt, tennene begynner å bli misfargede, de tidligere myke,varme kinnene er erstattet med tynnere og grovere "kjerringhud" og selvfølgelig har de fått "selvtillit" nok, eller vrangforestillinger om at mer ustelt, ufikset og kortere hår, faktisk er kledelig? Faen altså, dette var meget attraktive tennåringsjenter som jeg engang kjente, og nå har de antydninger til kjerringtendenser og dette gjør meg meget bekymret mtp framtiden. Jeg blir 25 i år og innser det at en fortsatt-fungerende potens faktisk krever at jeg blir en "gammel gris" og ikke lar mine utkåredes alder øke i takt med min egen. Jeg mener, er jeg den eneste av mitt slag? Det må da være flere menn der som liker dårlig det de ser av damer på 25? Hvordan ser dere på det? Kommer dere til å holde dere til unge jenter så lenge det er mulig, eller blir dere mer "svaksynte" med tidens tann? 10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg mangler ord som dekker graden av humring over disse trådene dine kjære kalkunkrøllen, men man kan heller ikke unngå å kjenne lukten av svidd biff, og biff er jo digg, førståss Som dobbelt så gammel hunk, vil jeg si at interessen for hele konseptet "kjærringer" har endret seg kraftig den gamle inn og ut leken blir så forbasket kjedelig i lengden - nesten som den derre jævla rutinen "vinterdekk sommerdekk ..) .. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Siden ingen vil ta en slik tråd på alvor, noe TS heller ikke forventer, kan vi vel konkludere med at dette ikke dreier seg om noe annet enn et herlig sommertroll. 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Kalkunkrøll, du hater virkelig kvinner. Alle trådene dine lyser av sjåvenisme og oppmerksomhetssyke. Kanskje alle disse kvinneproblemene dine hadde løst seg om du startet å respektere de, så kanskje de respekterer deg tilbake. On-topic: 25 år > 18 år. Både når det gjelder utseende og det meste annet. Jeg har hele mitt liv likt gjevnaldrende kvinner best (er 27), og det ser ikke ut til å forandre seg. Nå synes jeg 18-19 åringer bare er ekkelt. Endret 6. juli 2013 av Skurupu 7 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Jeg ville ikke hatt en 18 åring om du heiv dem etter meg. Jeg er noen få år fra 30, og de flotteste damene er på min alder. At du har blitt herligere med årene er det nok langt i fra alle som er enige om. Endret 6. juli 2013 av Jofred 3 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Har man noen sinne sett noen lage så mye støy i forsøk på å komme ut av skapet? 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Morsomt å se hvor politisk ukorrekt tråden til trådstarter er, men allikevel får han mengder av pluss :-) Forøvrig et prakteksemplar på at anonym plussing er praktisk. Endret 6. juli 2013 av Occi 2 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Du får ta så arnoldpresse de så forfallet detter av! Endret 6. juli 2013 av Korporal Kranium 4 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 I mine auga forfell kvinnfolk så fort dei er meir pult enn meg sjølv. 1 Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er ikke MSN lagt ned da? Jeg lukter troll Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det er helt sant. MSN er lagt ned, Skype er substituttet. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Du gikk inn på MSN som ikke lenger finnes, og hvor man kun kunne ha ett lite profilbilde som er på størrelse med avataren vi bruker her inne, og kikket på bilder av folk? 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 I mine auga forfell kvinnfolk så fort dei er meir pult enn meg sjølv. er ikke du jomfru ..? Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg mente selvsagt skype. Men med samme microsoft hotmail. Siden ingen vil ta en slik tråd på alvor, noe TS heller ikke forventer, kan vi vel konkludere med at dette ikke dreier seg om noe annet enn et herlig sommertroll. Selvfølgelig er jeg ikke et troll. Det er jo ikke sånn at jeg bringer noen revolusjonerende observasjoner her, annet enn åpenbaringer ikke alle nødvendigvis har gjort om de har hatt tilgang på nye kull av ungjenter hver sesong og neglesjert det å forholde seg til de som bør anses som de eldre herrers snevre valgmuligheter. Jeg er sjokkert over at de elddres så fort og du kan jo tenke deg at de jeg anså som 36-40 antageligvis da faktisk bare er 30? Men det er hvertfall oppmuntrende å se at flertallet her ikke har noen problemer med et annen rangs utseende, da det gjør det lettere å fortsatt ha hegmoni over den ferske frukten, men rent vitenskaplig klarer jeg ikke ta svarene her for seriøst, da jeg også er sikker på at mange hadde valgt ferdig-taco og grandis over en indrefillet de måtte tilbrede selv. Ikke sant? Kalkunkrøll, du hater virkelig kvinner. Alle trådene dine lyser av sjåvenisme og oppmerksomhetssyke. Kanskje alle disse kvinneproblemene dine hadde løst seg om du startet å respektere de, så kanskje de respekterer deg tilbake. Hvor i all verden har du fått det for deg at de ikke respekterer meg? Du må gjerne respektere kvinner i senk å satse på å få respekt tilbake, å si deg fornøyd med en endt kveld som endte med at alle kan gå rolige med respekt for hverandre til hver sin seng, men jeg går for å fukte dem nedentil, og gir katta i hvem som respekterer det eller ikke. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 er ikke du jomfru ..? Ja, og 0 er ogso eitt siffer. 3 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 men jeg går for å fukte dem nedentil, og gir katta i hvem som respekterer det eller ikke. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ja, og 0 er ogso eitt siffer. sånn skal det være - ikke gi dem en eneste millimeter ... du er min helt Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 sånn skal det være - ikke gi dem en eneste millimeter ... du er min helt Ein må ikkje vera dumsnill med kvinnfolka. Det kjem ein ingen veg med. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 I mine auga forfell kvinnfolk så fort dei er meir pult enn meg sjølv. Det holder vel med én gang det, da. Eller har du fått "snøret i bånn" hos noen? 2 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 TS Signaturen din er overraskende nok full av skrivefeil, hvordan er dette mulig? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå