Gå til innhold

har litt problemer med innlogginga på nettsteder. noen tips?

wil

Anbefalte innlegg

skjønner ikke så veldig mye her. jeg formaterte hovedpc`en min fordi det ble noe krøll med IE=Internet Explorer. jeg fikk ikke til å logge inn på nettsteder eller dvs. jeg ble ikke logga inn automatisk som jeg vanligvis blir, så nå har jeg akkurat formatert igjen for jeg regna med at det ville ordne seg. så jeg ordna det meste å gikk på nett, skulle logge inn på Hardware.no sitt forum å alt så ut til å gå bra, men da kom det samme problemet igjen, hver gang jeg avslutta Internet Explorer så måtte jeg logge inn på nytt igjen. dette måtte jeg ikke før, å må heller ikke det når jeg bruker laptoppen som jeg gjør nå.

det er ikke bare her, men flere plasser. f. eks win-xp.no blir jeg heller ikke logga på automatisk må gjøre det samme der også.

men det merkeligste er at hvis jeg skal logge inn på msn mailen min så kommer det følgende: du er nå iferd med å deaktivere din konto, aktiver kontoen din med MSN messenger, eller noe i den duren. dette skjønner jeg ikke fordi at det går fett med laptoppen min, der er alt kjempe fint.

noen som har en løsning på problemet? vurderer å formatere en gang til men er ikke særlig fristende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal få sjekka det. må bare gjøre et par ting først. mulig det funker nå fordi jeg skal ikke installere IE 6.0 helt enda. holder meg til 5.5 enda, har akkurat formatert igjen, så nå tror jeg det blir saker. håper det funker :D veldig dumt problem det der. vil liksom ikke bytte til XP bare pga av det. så desp er jeg ikke. men som sagt, dette skjer bare på hovedpc`en min som vanlig, ikke på laptoppen min. en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...