Softnor Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hey! Jeg kjøpte nettopp Cube World(som jeg har ventet på i 8 måneder!) så lurte jeg på om det er noen andre der ute som hadde hatt lyst til å spille det sammen med meg? blir mye lettere og gøyere når en har en å spille sammen med. Jeg har spilt en del Cube World nå de siste dagene så jeg kan en hel masse om det, så viss du har spillet men er helt ny så går det helt greit, til informasjon så er jeg 17 år Ta kontakt i kommentarfeltet eller på PM viss du føler deg interessert i dette Endret 5. juli 2013 av Ramstein200 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er dette noe ala Minecraft? Aldri hørt om det før. Lenke til kommentar
Softnor Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Dette er best mulig forklart hva Cube World er: "CubeWorld is an action role-playing-game for the PC made by Wollay. It has been in development since June 2011. With gameplay inspired by Diablo, Zelda, Minecraft, and many other classic Role-Playing Games, CubeWorld aims to be the perfect mix of RPG elements, exploration, action, and creation." Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Det går da ikke an å kjøpe det nå? Edit: Glem det, kjøpt nå Endret 11. juli 2013 av Blitsen Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 jeg spiller :-) skulle vært en norsk server å spille på! noen som vet av en? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ikke så mye vits med slike servere når man kan være maks 4 på en gang da Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Har spilt på stabile servere med over 4 stk har hørt at det blir krøll når man er over 10. Lenke til kommentar
iFeqzz Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Har laget en CubeWorld server, som dere kan spille på. IP: cw.spillere.no (Cw = CubeWorld) Nå er det bare mulig med 4 personer på. Skal fikse flere slots, når jeg kommer hjem til Norge igjen. Skulle det være noe problemer med serveren, så kontakt meg på PM eller i denne tråden, så skal jeg få fikset det ASAP. Håper dere deler serveren med andre. Edit: Skrev litt mer Endret 22. juli 2013 av iFeqzz Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Har laget en CubeWorld server, som dere kan spille på. IP: cw.spillere.no (Cw = CubeWorld) Nå er det bare mulig med 4 personer på. Skal fikse flere slots, når jeg kommer hjem til Norge igjen. Skulle det være noe problemer med serveren, så kontakt meg på PM eller i denne tråden, så skal jeg få fikset det ASAP. Håper dere deler serveren med andre. Edit: Skrev litt mer Synd at spillet mitt crasher med en gang jeg trykker connect Er nok noe med spillet. Lenke til kommentar
iFeqzz Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Synd at spillet mitt crasher med en gang jeg trykker connect Er nok noe med spillet. Serveren er nede, så det er ikke ditt problem. Usikker på hva som skjedde, siden flere servere gikk ned, men noen er oppe. Skal få fikset dette asap. Edit: SERVEREN ER OPPE Endret 22. juli 2013 av iFeqzz Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Fikk ikke koblet til serveren din IFeqzz. Jeg har satt opp en server nå for å teste. Er level 28 ranger. PM meg for å få IP Lenke til kommentar
iFeqzz Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Fikk ikke koblet til serveren din IFeqzz. Jeg har satt opp en server nå for å teste. Er level 28 ranger. PM meg for å få IP Det var veldig rart. Serveren har ikke hatt noen errors i hele dag, og har så si vært folk innpå hele dagen. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Det var veldig rart. Serveren har ikke hatt noen errors i hele dag, og har så si vært folk innpå hele dagen. Men hvis dere var 4 stykk var kanskje det grunnen? Lenke til kommentar
toph1980 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Jeg kan ikke så mye om spillet (kjøpte det her om dagen) men blir gjerne med å spille. Har også dedikert 8 slot server fra VeryGames Legg meg gjerne til på Skype: toph1980 Endret 6. september 2013 av toph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå