Oter Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 har de siste dagene slitt med at maskinen plutselig begyner tenke(jobbe)når jeg spiller,da kommer muspekeren frem sammen med timeglasset,pluss at maskinen henger et lite sekund. ser ikke noe unormalt på oppgavebehandling,og har kjørt ccleaner,mbam og super anti spyware for sikkerhetskyld. vet ikke om det har noen sammenheng,men opplever også at noen nettsider er ekstremt trege og loade,tar 10-20 sek før noen sider er ferdig loadet,før jeg kan begyne og gjøre noe,dette gjelder bla nettavisen noen tips om hva som kan gjøres?noen programmer jeg kan prøve og sjekke med? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Det kan være mye som forårsaker dette. Prøv å spille uten å være tilkoblet nettet, fungerer dette bra så har det trolig en sammenheng. Jeg regner med du har antivirus som kjører hele tiden i bakgrunnen? I noen tilfeller så kan dette være årsaken, spesielt har dette vært problem med noen AV. Kan også være relevant å kjøre en Hitman Pro test og se om den finner noe. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 hender at det skjer når jeg er i Windows også,har avira antivirus,men har ikke hatt noen problemer med det før. får dessverre ikke prøvd hitman pro,ettersom jeg har brukt det før,om jeg ikke betaler for lisensen da Lenke til kommentar
Oter Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 tror muligens det er ccc.exe som lager problemet,rakk og gå ut i win mens jeg spillte og fikk tenkepausen,og denne filen i oppgavebehandlingen brukte over 60% av prossesoren Lenke til kommentar
Oter Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 ccc.exe filen hører til catalyst Control senter,slettet gamle skjermkort driveren og la inn den nyeste,uten at det hjalp. kan jeg bare avlsutte ccc.exe i oppgavebehandlingen når jeg spiller? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 CCC er strengt tatt kun programmet som lar deg endre innstillinger for skjermkortet. Selv om du avslutter denne prosessen så skal ting fungere helt fint og driverne er fortsatt lastet. Husker når Rage kom så var det uspillbart for mange mens CCC kjørte og det var anbefalt å avslutte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå