Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Slakk i bakre foring Audi A3

Anbefalte innlegg

Var på EU kontroll og fikk 3 2'er feil:

ABS (2 verksted, ingen kan fiske den, skal prøve å åpne kontrollenheten og lodde den selv)

Oljelekasje toppdeksel

Slakk i bakre foring på venstre bærebro foran(!)

Det er den sist jeg lurer litt på, hva slags foring er det jeg skal kjøpe? Snakka litt med de på verkstedet men husker ikke helt hva de sa, men tror de sa bærearm. Jeg tror, men vil ha bekreftelse, på at det er denne jeg er på jakt etter - klikk 72-747_l.jpg

Vet noen om det er rett? Og litt off topic, hva kaller de fôringer for på engelsk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bytt den føringen selv. Må ha spesialverktøy for å presse på. (Adepter på presse. Bytte hele travers høres smart ut Dersom deden gamle er rusten. Da må du også bytte bremseskjold?, hjullager og ABS sensorer. Brukt travers?!?

Lever bilen inn for å bytte denne foringen. Tar en time på verksted med portabel spesialpresse.

Edit glem denne posten. (Fant ut at vi snakket om forstilling trøtte meg) se ny post

Endret av Luske_Ludvig
Lenke til kommentar

Sry, glem posten min lenger oppe. (mikset med bakstilling).

Du trenger en bærearm (wishbone) til kr 549 på Biltema. Da er alle foringer ferdig montert. Den fôringen som du viser bilde på er den bakre, riktig. Den ryker ofte.

Byttet bærearm selv på ca 2 timer hjemme på grusen.

Husk at du bør ta ny hjulstilling etter denne jobben.

Endret av Luske_Ludvig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...