baguett Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Var på EU kontroll og fikk 3 2'er feil: ABS (2 verksted, ingen kan fiske den, skal prøve å åpne kontrollenheten og lodde den selv) Oljelekasje toppdeksel Slakk i bakre foring på venstre bærebro foran(!) Det er den sist jeg lurer litt på, hva slags foring er det jeg skal kjøpe? Snakka litt med de på verkstedet men husker ikke helt hva de sa, men tror de sa bærearm. Jeg tror, men vil ha bekreftelse, på at det er denne jeg er på jakt etter - klikk Vet noen om det er rett? Og litt off topic, hva kaller de fôringer for på engelsk? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Bytt hele bærebroen. Sparer deg for mye arbeid Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Ikke bytt den føringen selv. Må ha spesialverktøy for å presse på. (Adepter på presse. Bytte hele travers høres smart ut Dersom deden gamle er rusten. Da må du også bytte bremseskjold?, hjullager og ABS sensorer. Brukt travers?!? Lever bilen inn for å bytte denne foringen. Tar en time på verksted med portabel spesialpresse. Edit glem denne posten. (Fant ut at vi snakket om forstilling trøtte meg) se ny post Endret 7. juli 2013 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Hm, nå ble jeg usikker. Skal skru av dekket å sjekke før jeg kjøper noe som helst tenker jeg. Takk for svar! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Trenger ikke å bytte noe annet en bærebroen. Alt annet er skrudd fast, så det kan bare flyttes over Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Eneste butikken jeg finner som har bærebru til A3 er Bilxtra, de skal ha 1.400,- så jeg vet ikke helt om det er verdt det da jeg muligens skal ha ny bil om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Carparts har bærebru til 550-600 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Sry, glem posten min lenger oppe. (mikset med bakstilling). Du trenger en bærearm (wishbone) til kr 549 på Biltema. Da er alle foringer ferdig montert. Den fôringen som du viser bilde på er den bakre, riktig. Den ryker ofte. Byttet bærearm selv på ca 2 timer hjemme på grusen. Husk at du bør ta ny hjulstilling etter denne jobben. Endret 7. juli 2013 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Åh, det var en greiere pris ja, stikker innom biltema senere å kjøper en da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå