RastaXP Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hei. Har problemer med et GTX 560 fra MSI. Jeg kjører Windows 8 og får ved jevne mellomrom en feilmelding som lyder slik "NVIDIA display driver stopped responding and has recovered" Dette resultererer gjerne i at programmer som var åpne har hengt seg opp. Jeg tenkte at dette var et driverproblem, og har funnet ut ved Googling at det kan være relatert til Windows mer enn noe annet. Allikevel er det flere variabler inne i bildet. Jeg formaterte maskinen og installerte Windows 8 på nytt. Feilen består. Man kunne relatert dette til varme, men de gangene jeg spiller så kan jeg spille i timesvis uten at noe skjer. Det er når maskinen er idle, eller ved lett surfing det skjer. Jeg har sjekket temperatur med HWmonitor, og den ligger på 37 grader, noe som er langt fra faretruende. I noen tilfeller får jeg også veldig små artifacts på desktop Drivere og alt av oppdateringer til OS er installert. Til synvende og sist er dette noe jeg er ganske lei av, og det ser ikke ut til at det kommer en fiks med det første. Kan jeg reklamere, eller få en RMA fra produsenten? Takk for svar. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Det høres ut som et defekt skjermkort ja. Du kan reklamere på privatkjøp inntil fem år etter kjøpet. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Bare å kontakte butikken du kjøpte det fra, burde gå glatt deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå