vegge Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Cpu-kjøleren min (Thermalright SK6) må snart vike for min nyinnkjøpte Alpha Pal 8045. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å selge SK6-en, men så ga noen meg ideen til å montere denne på gpu-en på skjermkortet. Da med termisk lim og hyssing festet til skjermkortet så det ikke brekker... Er dette en god eller dårlig ide? SK6-ribba veier en del... Vil en Crystal Orb kjøler være like bra? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Går med lignende planer selv, nemlig å montere en (relativt) liten CPU-kjøler på GPU. Venter min i posten om få dager. Hvis du prøver dette, er jeg interessert i hvordan det går! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: havegg skrev (2002-02-14 19:59):Cpu-kjøleren min (Thermalright SK6) må snart vike for min nyinnkjøpte Alpha Pal 8045. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å selge SK6-en, men så ga noen meg ideen til å montere denne på gpu-en på skjermkortet. Da med termisk lim og hyssing festet til skjermkortet så det ikke brekker...Er dette en god eller dårlig ide? SK6-ribba veier en del... Vil en Crystal Orb kjøler være like bra? Du måtte spørre her og? Virker fint dte ,men du mister noen pci porter og du MÅ lage egen støtte anordning for at kortet ikke skal knekkke. Sk6 veier jo endel. Kunne ikke jeg kjøpe den? Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Det burde gå utmerket, selv har jeg min gode gamle trofaste vifte fra min urgamle 233Mhz på gpu og det funker strålende :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: Du måtte spørre her og?Virker fint dte ,men du mister noen pci porter og du MÅ lage egen støtte anordning for at kortet ikke skal knekkke.Sk6 veier jo endel.Kunne ikke jeg kjøpe den? Beklager hvis du synes jeg poster for mange innlegg, men jeg synes overklokking.no er et fint sted å få svar på mine problemer... Når det gjelder SK6-en så skal den sannsynligvis selges. Får masse varer inkl. ny kjøler i dag..:smile: Klokking av skjermkortet får derimot vente litt, men nå vet jeg i hvert fall hvilke muligheter jeg har! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Beklager hvis du synes jeg poster for mange innlegg, men jeg synes overklokking.no er et fint sted å få svar på mine problemer... Når det gjelder SK6-en så skal den sannsynligvis selges. Får masse varer inkl. ny kjøler i dag.. Klokking av skjermkortet får derimot vente litt, men nå vet jeg i hvert fall hvilke muligheter jeg har! For mange inlegg?? Neida ,bare post du. Er av akkurat samme oppfatning som deg. Tror nok jeg vil ha den. (sk6`en altså) Jeg kontakter deg på msn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå