Gå til innhold

Dimm 2013

Anbefalte innlegg

Sånn. Da var ett års ufrivillig tjeneste avtjent.

Halvveis er jeg fylt av sinne for at jeg, foran hundrevis av motiverte, ble tvunget til å sette livet mitt på vent, slite meg sakte gjennom en (for meg) livsmessig seig, svart tjære og se venner og bekjente drive livene sine videre i den retningen de ville. Denne delen av meg gråt tårer av glede og seiersfølelse da jeg i dag forlot et sted jeg tror jeg for alltid vil forbinne med grå og trist melankoli.

Den andre delen av meg er takknemlig for at jeg kom inn. Jeg har lært utrolig mye, utviklet meg veldig som person og oppnåd en innsikt i miljøer og mennesker som jeg aldri ellers ville blitt kjent med. Jeg kommer til å savne felt litt og jeg er takknemlig for noen fantastiske helikopterturer og andre gode opplevelser.

Hvis noen andre dimmitanter har noe å si, så skriv det gjerne her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4DTD!

Har lært UTRULIG mye gjennom året og angrer ingenting selv om jeg i starten ikke hadde noe særlig lyst å avtjene førstegangstjeneste. Har utviklet meg på flere felt men det som jeg trur jeg har fått mest nytte av er alle de ubehagelige situasjonene jeg har blitt utsatt for som har utviklet meg som person og økt både selvtilliten min og mitt sosiale liv. Det å bli kastet sammen med 5 ukjente mennesker og bli tvunget til å samarbeide er noe man virkelig kan lære mye av. Mye gode folk, flotte opplevelser, mange artige "leketøy" og helsen min har forbedret seg betydelig.

Endret av Ilcapo93
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...