jensos Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hvordan ta screenshot med denne?? Den vanntette dekselet til ladekontakten/usb hadde jeg ca 14 dager:-( Ellers en robust god og oversiktelig telefon:-) Har min nr 2 nå, brukes ute i all slags vær daglig:-) Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hvordan ta screenshot med denne?? Den vanntette dekselet til ladekontakten/usb hadde jeg ca 14 dager:-( Ellers en robust god og oversiktelig telefon:-) Har min nr 2 nå, brukes ute i all slags vær daglig:-) Power + home knappen. Den er vel lite vantett uten den luken? Har hatt en Active nesten siden den kom ut og har fortsatt luken på min. Hadde nesten forventet at den ikke skulle vare lenge. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Min løsnet for et par uker siden. Har hatt den siden lansering. Er vel bare et spørsmål om tid før jeg mister den. Ålreit mobil, men angrer på at jeg ikke heller ventet på Xperia Z1. Lenke til kommentar
Elveblesten Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Vil det bli mulighet for trådløs lading på Active? Det er et gammelt spørsmål, så du har kanskje fått med deg at det ble satt i gang en crowdfundet utvikling av en trådløs lader for S4 Active, men denne ble trukket. Jeg kjøpte en helt vanlig ladematte for vanlig S4, altså ikke Active-modellen, fra Clas Ohlson http://www.clasohlson.com/no/Qi-adapterplate-til-Samsung-Galaxy-/Pr386098000 Denne passer ikke helt i Active, modellen, du får den inn, men låsen under kamerat får du ikke klikket på plass. De ytre låsene i lokket lar seg presse på, det buler litt, men ikke mer enn at man lett blir vant til det, regner jeg med. Jeg kjøpte en generisk ladeplate fra Clas Ohsoln siden jeg allikavel var innom, og det er en drøm å bare legge telefonen fra seg, istedetfor å mase med deksel og ledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg